تذکر محمدبیگی به وزیر جهادکشاورزی/استفاده از نخبگان در حوزه کشاورزی قزوین کمرنگ است
تذکر محمدبیگی به وزیر جهادکشاورزی/استفاده از نخبگان در حوزه کشاورزی قزوین کمرنگ است
سکان نیوز؛ نماینده مردم قزوین با تذکر به وزیر جهادکشاورزی گفت؛ استفاده از نخبگان در حوزه کشاورزی قزوین بسیار کمرنگ شده است.

به گزارش سکان نیوز، دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در گفت و گویی بیان داشت؛ در تامین ذخیره غذایی سالم شاهد نوعی سوء مدیریت هستیم و گزارش‌های رسیده از عملکرد حوزه کشاورزی در استان نشان می‌دهد که استفاده از نخبگان در این حوزه بسیار کمرنگ است.

وی افزود؛ مشکلات کشاورزان استان و عملکرد حوزه مربوطه مورد رصد و پیگیری است و متاسفانه نارضایتی‌ بسیاری را در این حوزه شاهد هستیم، در دیدار با وزیر کشاورزی از سوی چهار نماینده استان تذکر_کتبی در این خصوص داده شده تا مطالبات بر حق کشاورزان استان قزوین را مورد توجه قرار دهد، در صورتی که اقدامی برای حل مشکلات این حوزه انجام نشود بی‌شک نمایندگان استان به صورت جدی‌تر این موضوع را در صحن علنی مجلس پیگیری خواهند کرد.

محمدبیگی بیان داشت؛ استان قزوین یکی از استان‌های مهم در حوزه تامین نهاده‌های دامی است، ولی امروز در این عرصه با مشکلات مختلفی روبه‌رو هستیم و اهمیت استراتژیک تامین نهاده‌های دامی در کشور خدشه‌دار شده است. همچنین در حوزه تامین کود شیمیایی نیز دست دلالان دیده می‌شود، وزارت_کشاورزی باید بسته‌های فوریت‌دار برای حل این مشکلات تهیه و هر چه سریعتر آن را اجرایی کند.