تحولی بزرگ در شهرداری بابل/تسویه هشتصد میلیاردی از بدهی گذشته
تحولی بزرگ در شهرداری بابل/تسویه هشتصد میلیاردی از بدهی گذشته
سکان نیوز:تسویه میلیاردها ریال از صورت حساب بدهکاران شهرداری بابل بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال از بدهی‌های ادوار گذشته شهرداری پرداخت شد

به گزارش سکان نیوز/از مهمترین مشکلات شهرداری بابل طی سالهای اخیر بدهی‌های کلان بر جا مانده از ادوار گذشته بوده که اگر تدبیر و‌ مدیریت صحیح در این دوره نبود، شهرداری بابل به سمت رکود‌ و ساکن شدن پروژه های شهرداری پیش می رفت و چرخ حرکت برنامه های توسعه و‌ رونق این شهر برای مدتی از کار می افتاد.

بدهی ۱۵۰۰ میلیارد ریالی برای شهرداری بابل مبلغ قابل توجهی محسوب می‌شود که قطعا اگر این بدهی‌ها نبود، شهرداری قادر بود تا پروژه های عمرانی بیشتری را آغاز نماید و‌ همچنین خدمات مطلوبتری را به شهروندان ارائه دهد.

ذکاوت و درایت در مدیریت هزینه‌ها، سرلوحه قرار دادن اصل صرفه جویی و تمرکز بر درآمد بیشتر در سال گذشته از فاکتورهای مهمی بودند که موجب پرداخت بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال از بدهی های گذشته شهرداری شدند.

در کنار اقدامات چشمگیر سال گذشته، پرداخت بیش از نیمی از بدهی های شهرداری بیانگر تحول بزرگی در شهرداری بابل بوده است.

خوشبختانه شهرداری و شورای اسلامی بابل علاوه بر اتمام بسیاری از پروژه‌های گذشته و آغاز پروژه‌های جدید توانسته‌اند بیش از نیمی از بدهی‌های سالیان قبل را نیز تسویه نمایند و‌ این نشان از آن دارد که مدیریت شهرداری با احاطه کامل بر تمامی موارد از هیچ یک از مشکلات شهرداری غافل نمانده است.

  • نویسنده : نجفی