تا پایان سال دفترچه های درمان بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران حذف می شود
تا پایان سال دفترچه های درمان بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران حذف می شود
سکان نیوز؛ سرپرست اداره کل تامین اجتماعی البرز گفت: 20خدمت از30 خدمت مهم و پرمخاطب تامین اجتماعی از طریق سامانه خدمات غیرحضوری قابل ‌ارائه است.

قورچیان گفت: اجرای طرح ۳۰۷۰ (ارائه سی خدمت به صورت غیرحضوری برای کاهش هفتاد میلیون مراجعه به واحدهای اجرایی تامین اجتماعی) مهمترین برنامه کنونی این سازمان است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به بیانیه گام دوم رهبری و تاکید ایشان بر ارائه خدمات عدالت‌ محور سازمان برآن شد اقدامات موثری جهت تسهیل در روند ارائه خدمت به امور، بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران و کاهش مراجعات غیر ضرور، خدمات غیر حضوری زیر به مراجعه کنندگان انجام گردد.

قورچیان در خصوص طرح 3070 سازمان تامین اجنماعی گفت: با تدبیر مدیران سازمان به خصوص دکتر سالاری مدیرعامل از ابتدای خرداد سال جاری تامین اعتبار دفاتر درمان حذف گردیده و انشالله تا پایان سال دفترچه های درمان بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران نیز حذف خواهد شد که این اقدامات قدم های خوبی در جهت شفاف سازی ایجاد می نماید.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی البرز با بیان اینکه هدف‌گذاری سازمان این است که ۳۰ خدمت اصلی را به صورت کاملا غیرحضوری ارائه کند، گفت: اکنون ۹۶ میلیون مراجعه در سال به تامین اجتماعی در کشور وجود دارد که با اجرای این طرح ۷۰ میلیون مراجعه کم خواهد شد.

وی اضافه کرد: بر همین اساس تاکنون 20خدمت از30 خدمت مهم و پرمخاطب تامین اجتماعی از طریق سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی es.tamin.ir قابل ‌ارائه است.

قورچیان در پایان گفت : این امکان فراهم گردیده تا مخاطبان سازمان بتوانند با مراجعه به وب سایت alborz.tamin.ir راهنمای فرایند انجام هر یک از خدمات فوق الذکر که بصورت غیر حضوری ارائه گردیده مشاهده و بهره برداری نمایند.