بیانیه مجمع نمایندگان مازندران به مناسبت سالروز استقرار جمهوری اسلامی ایران
بیانیه مجمع نمایندگان مازندران به مناسبت سالروز استقرار جمهوری اسلامی ایران
سکان نیوز؛ مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی به مناسبت سالروز استقرار جمهوری اسلامی ایران بیانیه صادر کرد.

بیانیه مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی به مناسبت سالروز استقرار جمهوری اسلامی ایران

بسم الله الرحمن الرحیم
دوازدهم فروردین سالروز استقرار جمهوری اسلامی ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تعیین سرنوشت ملت و کشورمان به سوی تعالی وپیشرفت مادی و معنوی محسوب می شود.
نهضت خروشان امام روح الله (ره) که با پشتیبانی و همراهی کم نظیر ملت فهیم وبا اراده ایران به ثمر رسید، در طول ۴۲ سال گذشته با تکیه بر معارف غنی اسلام ناب محمدی(ص) مرزهای میهن عزیزمان را درنوردید وبا اتصال به ذهن های بیدار و آگاه مظلومان و آزادیخواهان جهان دستاوردهای شگرفی را نمایانده و امروز در اوج عزت، اقتدار، طراوت و شکوفایی به سر می برد.
ملت همدل و هوشیار کشورمان در همراهی بی نظیر با مراد و مقتدای جهان اسلام و ناخدای کشتی انقلاب که در طول سالیان متمادی از کوران حوادث و طوفانهای پرتلاطم عبور کرده ، اینک و در دهه پنجم عمر پربرکت انقلاب که در پیچ تاریخی قرار دارد، بی گمان با همبستگی و وحدت ملی تحسین برانگیز و پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب و خلف رشید بنیانگذاراین نهضت، امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با طی عزتمندانه مسیر های سخت و صعب العبور ، کشتی شتابان انقلاب تابناک روح خدا را به سر منزل مقصود خواهند رساند.
مجمع نمایندگان مردم شریف مازندران در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت روز تاریخی دوازدهم فروردین و یاد و خاطره فراموش نشدنی امام راحل عظیم الشان (ره) و همه شهیدان عالیمقام انقلاب رجا واثق دارد در سایه تدابیر راهگشا و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، دسائس و توطئه های علی الدوام استکبار جهانی علیه این بنیان مرصوص خنثی و مسیر های اعتلا و پیشرفت همه جانبه ملت و کشور عزیزمان هموار خواهد شد( انشاالله)

دبیر خانه مجمع نمایندگان مردم شریف مازندران درمجلس شورای اسلامی