بیانیه عضو هیئت رئیسه مجلس در پی ترور شهید فخری زاده
بیانیه عضو هیئت رئیسه مجلس در پی ترور شهید فخری زاده
سکان نیوز؛ در پی ترور و شهادت شهید فخری‌زاده دانشمند صنعت دفاعی کشورمان، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم بابل در خانه ملت، پیامی منتشر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله واناالیه راجعون

ترور ناجوانمردانه دانشمند پرتوان صنعت هسته ای کشورمان شهید فخری زاده بدست عناصر پلید و فرومایه صهیونیسم بین الملل موجب تالم وتاثر فراوان گردید.

بی گمان شهادت هنر مردان رشید و پاکباخته ایران اسلامی است که با نثار خون پا کشان شجره طیبه نهضت انبیایی امام روح الله (ره) را در کوران حوادث پرشمار تناور می سازند و اقدام تروریستی عناصرزبون و تحت انقیاد شیطان بزرگ در به شهادت رساندن چهره خدوم و صادق عرصه جهش علمی ،نشانه مسیر درست و نورانی طلایه داران پیشرفت و بالندگی این مرزوبوم به شمار می رود.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این عنصر فرهیخته و سرافراز به محضر مقام معظم رهبری ، خانواده گرانقدر ایشان و عموم همرزمان و همسنگران این شهید عالی مقام در عرصه فناوریهای نوین هسته ای، رجا واثق دارم در پرتو رشادتهای سروقامتان پرافتخار عرصه های دانایی و بالندگی، ایران اسلامی به قله های سعادت و افتخار همه جانبه دست خواهد یافت و کید و مکر دشمنان اسلام وانقلاب بر ملا و آشکار خواهدشد.

علی کریمی فیروزجایی

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شریف بابل در خانه ملت