بهينه سازي شبكه برق 16روستاي شهرستان خنداب
بهينه سازي شبكه برق 16روستاي شهرستان خنداب
سکان نیوز؛ مديرتوزيع برق شهرستان خنداب از اصلاح و جابجايي شبكه فشار ضعيف 16روستاي اين شهرستان طي 9ماه سال جاري خبرداد.

حسين نوروزي افزود: حدود 31كيلومتر شبكه برق فشار ضعيف 16روستا با جابجايي 219 اصله تير با اعتباري بالغ بر 28ميليارد ريال انجام شد.
وي با بيان اينكه استفاده از برق به صورت غيرمجاز امري غيرشرعي و استفاده از اموال بيت المال است و از طريق مراجع قانوني با متخلفان به شدت برخورد مي شود، تصريح كرد: از ابتداي سال تاكنون 145مورد انشعاب غيرمجاز در خنداب شناسايي كه منجر به احياي انرژي و وصول شده است.
مديرتوزيع برق شهرستان خنداب، اصلاح و تست بيش از 5800كنتور برق ، تعويض54 دستگاه كنتور ديماندي و جايگزيني آن با كنتور هاي فهام ، تعميرات شبكه فشار متوسط و ضعيف به طول 31كيلومتر، تعمير85 دستگاه پست و تابلو، اصلاح 850 دستگاه پايه چراغ روشنايي معابرو نصب 22دستگاه كنتور هوشمند را از جمله اقدامات انجام شده در اين شهرستان برشمرد.
نوروزي، برگزاري مانور تعميرات شبكه فشار متوسط در راستاي مقاوم سازي شبكه در اراضي حسين آباد و مانور اصلاح ولتاژ مشتركين با تبديل شبكه سيمي فرسوده به كابل خودنگهدار در روستاي گوشه سفلي، نصب 30سري سرخط حفاظتي براي شبكه هاي فرعي در راستاي كاهش خاموشي هاي مشتركين و پايداري شبكه را از ديگر فعاليت هاي صورت گرفته عنوان كرد.