بهره برداری پروژه های شهری عیدی شهردار ساری به شهروندان
بهره برداری پروژه های شهری عیدی شهردار ساری به شهروندان
سکان نیوز:در آستانه عید سعید فطر پروژه‌های فرهنگی، عمرانی خدماتی شهرداری ساری روز چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه سالجاری افتتاح می‌شود.

به گزارش سکان نیوز/ عباس رجبی شهردار مرکز مازندران با بیان اینکه بهره برداری از این پروژه های شهری عیدی شهرداری به شهروندان مرکز مازندران است، گفت: شهروندان ساروی تغییرات بسیار چشمگیری را در حوزه فرهنگ، عمران و خدمات در شهر ساری شاهد خواهند بود.

وی افزود: این پروژه‌ها با عزم جدی کارکنان شهرداری طی چند ماه اخیر و برای تحقق گزاره خدمت بی منت به پایان رسید و این باور در شهرداری وجود دارد که با روحیه جهادی می‌توان بر مشکلات فائق آمد.

عباس رجبی ادامه داد: از ماه های گذشته با تلاش شبانه روزی و نظارت‌های مستمر، بهره برداری از پروژه های مناطق سه گانه شهرداری را دنبال کردیم و اکنون بسیار مفتخریم که قرار است تا قبل از عید سعید فطر این عید فرح بخش شادی را به شهروندان ساروی هدیه کنیم.

وی بوستان بانوان، بوستان رسالت و تعریض و بهسازی بلوار کشاورز، را از جمله پروژه هایی نام برد که تا پایان هفته جاری به بهره برداری می رسد.

رجبی افزود: رونمایی و بهره برداری از 22 دستگاه ماشین مکانیزه حمل زباله، تجهیز و خرید ادوات آتش نشانی، توسعه و ساماندهی بازار ملامجدالدین از دیگر اقدامات شهرداری ساری در جهت ارتقای خدمات به شهروندان است که طی روزهای آینده وارد چرخه خدمات رسانی شهری می‌شود.

شهردار ساری ادامه داد: باز گشایی مسیر‌، تقویت برنامه‌های زیست‌محیطی، توسعه پارک‌های محله‌ای و ساماندهی و بهسازی معابر، توسعه گردشگری شهری و ایجاد اشتغال رویکرد کلی شهرداری ساری در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی و فرهنگی بوده‌ است.

رجبی با تاکید بر اینکه با تلاش بی وقفه کارکنان شهرداری قطار توسعه شهری در حال سرعت گرفتن است به پروژه «پل تا پل» به طول 2600 متر در مرکز مازندران اشاره کرد و افزود: آنچه در عملکرد این پروژه عمرانی بی نظیر بوده تملک 1300 متر از مسیر پل کابلی تا پل های شهید نوری که حدود نیمی از املاک این منطقه محسوب می شود طی 6 ماه گذشته بوده است.

وی پروژه ملی نیروگاه زباله سوز ساری، فاز سوم ابن شهر آشوب و فاز دوم بوستان ملل را شمار پروژه‌های شاخص در حال اجرای شهرداری ساری اعلام کرد و اظهار داشت: این پروژه ها با هدف تامين زيرساخت ها، ارتقا كيفي خدمات به شهروندان و توسعه پايدار شهري صورت مي گيرد.

رجبی با بیان اینکه شهرداری ساری خیز خوبی برای اتمام پروژه‌های عمرانی برداشته است افزود: خدمت بی منت سرلوحه كار مجموعه شهرداری قرار گرفته است تا پروژه ها يكي پس از ديگري به بهره برداري برسد.

شهردار ساری تاکید کرد: مجموعه شهرداری ساری با همين روحيه و باور در زمينه تحقق اهداف مديريت شهري حرکت می‌کند.

وی افزود: تلاش بی وقفه مجموعه همکارانم در خانواده بزرگ شهرداری ساری استمرار خواهد داشت تا با یکپارچه سازی و یکسان سازی ارائه خدمات و توسعه متوازن شهر، ساری برای همه شهروندان ساروی باشد.

  • نویسنده : 1161