بهره برداری و کلنگ زنی ۲۵۰۰ میلیاردی پروژه‌ در مازندران
بهره برداری و کلنگ زنی ۲۵۰۰ میلیاردی پروژه‌ در مازندران
بهشهر- استاندار مازندران گفت: در هفته دولت امسال بهره برداری و کلنگ زنی از دو هزار و ۵۰۰ میلیاردی پروژه‌های هفته دولت در مازندران اجرایی می‌شود.

به گزارش سکان نیوز، احمد حسین زادگان بعدازظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان در بهشهر افزود: تلاش برای تشریح عملکرد دولت و نظام در هفته دولت از وظایف اصلی مسؤولان و کارکنان دولت است.

وی گفت: ماه محرم را پیش رو داریم و با توجه به شیوع کرونا به فرموده رهبری تبعیت از ستاد کرونا مهم است و تلاش شود تا برنامه‌های محرم به دور از افراط و تفریط در فضای باز و فاصله برگزار شود.
حسین رادگان گفت: توجه به بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید، توجه به امور زیربنایی، ایجاد اشتغال، کاهش مخاطرات ناشی از راه‌ها و راه سازی مناسب در شهر و روستاهای شرق مازندران، توجه به کشت گلخانه‌ای، دامپروری نوین و گردشگری اولویت مهمی است که باید در شرق مازندران مورد توجه قرار گیرد.
استاندار مازندران از بهشهر به عنوان شهر تاریخی مازندران نام برد که باید به رسمیت شناخته شود و در همین راستا بعد از عاشورای حسینی واگذاری کاخ صفی آباد به شهرداری بهشهر برای گردشگری کلید می‌خورد.
وی با اشاره به پیگیری مجوز پتروشیمی در بهشهر گفت: سرمایه گذاری مناسبی انجام می‌شود و در کنار شهرک هزار هکتاری بهشهر اشتغال مناسبی ایجاد خواهد شد.
حسین زادگان با تاکید بر زراعت چوب گفت: زراعت چوب با اولویت در ۲۰۰ هکتار از هزار هکتار شهرک صنعتی بهشهر در فاز اول شروع شود.
وی افزود: منطقه آزاد هم در مازندران با سه منطقه در بندرامیرآباد، فریدونکنار و نوشهر دیده شده است و مجمع نمایندگان کمک کنند تا در رفع ابهام همراهی شود.
وی ادامه داد: رفع مشکلات میانکاله نیازمند برنامه ریزی دقیق است و استفاده از توان مدیریت است که باید با جدیت وارد شود.
استاندار مازندران همچنین با تاکید بر ایجاد مسکن محرومان گفت: از ۲ هزار واحد مسکن محرومان ۳۰۰و احد برای شرق است.