برگزاری همایش مجازی ابعاد انسانی-اجتماعی کرونا در ایران
برگزاری همایش مجازی ابعاد انسانی-اجتماعی کرونا در ایران
سکان نیوز:سومین نشست علمی پیش‌همایش "ابعاد انسانی-اجتماعی کرونا در ایران" به کوشش پژوهشکده دانشنامه‌نگاری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش سکان نیوز/این نشست با موضوع “تأثیر متقابل پاندمی هیجانی و پاندمی عفونی بر یکدیگر” در روز دوشنبه 8 اردیبهشت از ساعت 16 الی 18 برگزار می‌شود.

سخنرانان این نشست دکتر مهرنوش هدایتی، استادیار پژوهشکده اخلاق و تربیت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی؛ دکتر روح‌الله شهابی، استادیار پژوهشکده اخلاق و تربیت پژوهشگاه علومذ انسانی و مطالعات فرهنگی و و دکتر حمید پورشریفی، دانشیار دانشگاه علوم بهزیستی وتوانبخشی و بازرس انجمن روان‌شناسی ایران خواهند بود که به ترتیب با موضوعات “تاب‌آوری در دوران پاندمی”، “همزمانی بروز همه‌گیری جسمانی و روان‌شناختی پیامدهای روان‌شناختی شیوع کرونا به مثابه یک اپیدمی” و “نگاهی روان‌شناختی به کرونا، چالش‌ها و فرصت‌ها” به سخنرانی خواهند پرداخت. دبیر علمی این همایش دکتر احمد پاکتچی خواهد بود.

علاقه‌مندان به شرکت و دسترسی به جلسه مجازی این نشست فقط در ساعت برگزاری جلسه می‌توانند از طریق لینک http://www.ihcs.ac.ir/coronaconf/fa/news/19408 اقدام کنند و بهتر است برای بهره بردن از تمامی امکانات جلسه مجازی، به مرورگرهای Firefox، Google Chrome یا Safari دسترسی داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، این پژوهشگاه پیش از این نیز در تاریخ 27 فروردین اولین نشست علمی پیش‌‏همایش “ابعاد انسانی- اجتماعی کرونا در ایران” با عنوان «تأملات فلسفی درباره بحران کرونا» و دومین نشست علمی پیش ‏همایش “ابعاد انسانی- اجتماعی کرونا در ایران” را نیز با موضوع «رویکرد تاریخی- اجتماعی به مسئله کرونا» در تاریخ 3 اردیبهشت برگزار کرده است.

  • نویسنده : نجفی