برگزاری نخستین نمایشگاه امسال با عنوان جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا
برگزاری نخستین نمایشگاه امسال با عنوان جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا
سکان نیوز:نخستین نمایشگاه سال ۹۹ با عنوان «جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا» با حفظ اصول بهداشتی مرتبط با فاصله‌گذاری اجتماعی برگزاری می‌شود.

به گزارش سکان نیوز به نقل از شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا. ایران، بهمن حسین زاده -مدیرعامل این شرکت- با اعلام خبر برگزاری نمایشگاه فوق، از رعایت نکات ویژه بهداشتی لازم در زمان برگزاری این نمایشگاه خبر داده و اظهار کرد: تمام تمهیدات لازم به منظور ضدعفونی شدن محیط نخستین نمایشگاه سال ۹۹ مانند رعایت فاصله ایمنی میان بازدیدکنندگان و غرفه‌داران، فراهم کردن تجهیزات ضدعفونی همچون تونل در درب ورودی سالن، اسپری الکل در غرفه‌ها و ماسک به کار گرفته می‌شود.

طبق اعلام این شرکت، این نمایشگاه از ۲۴ تا ۲۶ خرداد با حضور تولیدکنندگان مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی سلولوزی و ماشین آلات وابسته تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی برپا خواهد شد.

عمده بازدیدکنندگان این نمایشگاه از جمع متخصصین است، که عموم مردم می توانند به منظور رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی، از طریق وبسایت شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران به آدرس iranfair.com به صورت مجازی از این نمایشگاه به صورت مجازی بازدید کنند.

  • نویسنده : 1161