برق رايگان مشتركان كشاورزی همكار در برنامه های پيك بار در استان سمنان
برق رايگان مشتركان كشاورزی همكار در برنامه های پيك بار در استان سمنان
سکان نیوز:نشست هم انديشي مديريت مصرف در بخش كشاورزي با حضور شماري از مسئولان دستگاه هاي اجرايي و اعضاي خانه كشاورز، در شركت توزيع برق استان سمنان برگزار شد.

به گزارش سکان نیوز/سيد محمد موسوي مديرعامل شركت توزيع برق سمنان، در اين نشست بيان داشت: باتوجه به پيش بيني سازمان هواشناسي مبني بر افزايش يك درجه اي متوسط دماي هوا در تابستان امسال و همچنين روند رشد مصرف برق، مديريت بهينه مصرف در سمت تقاضا يك ضرورت محسوب مي شود.
مديرعامل توزيع سمنان، اظهارداشت: تركيب مصرف انرژي استان توليدي است و در بخش كشاورزي 20 درصد صرف اين تعرفه مي شود و چاه هاي آب كشاورزي 15 درصد پيك را به خود اختصاص مي دهند.
وي با اشاره به اين كه سهم قابل توجهي از پيك بار استان به تعرفه كشاورزي اختصاص دارد گفت: باتوجه به سهميه اعلام شده از سوي شركت توانير به ميزان 10 مگاوات در اين بخش ، انتظار است تا با همفكري و همكاري مسئولان امر و مشتركان كشاورزي بتوانيم به اين مهم دست يابيم.
وي تصريح كرد: بازه زماني برنامه پيك بار تابستاني از 15 خرداد تا 15 شهريور است و مشتركان كشاورزي كه در طي اين بازه، از ساعت12 ظهر تا 16 بعداز ظهر، با انعقاد تفاهم نامه با شركت توزيع برق همكاري كنند، از ساز و كارهاي تشويقي پيش بيني شده در تعرفه بهره مند گرديده و اين گروه مشتركين همكار، از برق رايگان استفاده خواهند كرد.
گفتني است: اين نشست با حضور جمعي از مديران و معاونين اداره كل بازرسي، جهاد كشاورزي، حفاظت محيط زيست، آب منطقه اي، فرمانداري و نمايندگان خانه كشاورز در شركت توزيع برق استان برگزار و حاضرين در جلسه پيرامون نحوه همكاري حداكثري مشتركان در برنامه پيك بار تابستان 99 و بهينه سازي مصرف برق در بخش كشاورزي نقطه نظرهاي خود را ارائه نموده تا براساس برنامه زمان بندي در پيك سائي مشاركت كنند.

  • نویسنده : 1161