بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی بابل با حضور منتخبان مردم در مجلس یازدهم
بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی بابل با حضور منتخبان مردم در مجلس یازدهم
سکان نیوز؛ مشکلات واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی لاله آباد بابل با حضور منتخبان مجلس یازدهم ، مدیرعامل شهرکهای صنعتی مازندران و کارآفرینان این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سکان نیوز، در این جلسه که فرماندار بابل و تنی چند از صاحبان واحد‌های تولیدی نیز حضور داشتند، دکتر علی کریمی فیروزجایی منتخب مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با تاکیدبر لزوم پاسداشت عملی جهش تولید بعنوان شعار محوری سال جاری خواستار تلاش و جدیت بیشتر مسئولان برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی شد.
وی حل بنیادین مشکلات واحد‌های تولیدی را پیش نیاز جهش تولید دانست و افزود: با تحقق جهش تولید کشور از چالش های اقتصادی ناشی از رکود وتورم فزاینده عبور خواهد کرد.
دکتر کریمی راهکار عملی جهش تولید را توجه جدی به استعدادهای خلاق و توانمند فعال در مجموعه‌های تولیدی و صنعتی دانست و افزود: در سایه هم افزایی ووحدت مسولان بخشهای مختلف و تولید کنندگان دست یابی به رشد اقتصادی ۸ درصدی در کشور امکانپذیر می شود.
همچنین مهدی سعادتی منتخب دیگر بابل در مجلس یازدهم در این جلسه با تاکید بر ضرورت شناخت دقیق مولفه‌های اثربخش تولید و کارآفرینی توجه عمیق به استعدادهای بالنده و خلاق داخلی را رمز قوی کردن اقتصاد بومی بیان کرد.
وی لزوم توجه به خلق ثروت و افزایش تولید را با اتکا به منابع داخلی ضروری خواند و افزود: ظرفیت‌های بی پایان داخل کشور برای عبور از موانع و چالشهای بزرگ تحریمی فراوان و اثر گذار است.
در این جلسه مهندس موسوی مدیرعامل شهرکهای صنعتی مازندران و ولی زاده فرماندار بابل نیز در سخنانی بر عزم جدی دولت برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی تاکید کردند.
گفتنی است در جریان بازدید مسولان از خط تولید مواد ضد عفونی کننده در شرکت نانو پارت خزردر شهرک صنعتی لاله آباد بابل از مسولان این واحد تولیدی بخاطر اهتمام در رفع کمبود مواد بهداشتی در بحران کرونا تقدیر شد.