با پیگیری کریمی فیروزجایی/بازگشت دوباره دوره فراگیر ارشد به دانشگاه پیام نور
با پیگیری کریمی فیروزجایی/بازگشت دوباره دوره فراگیر ارشد به دانشگاه پیام نور
سکان؛ عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: بزودی فراخوان دانشجو برای ازسرگیری آموزشهای تخصصی در مقطع ارشد دانشگاه پیام نور اعلام خواهدشد.

به گزارش سکان، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: با موافقت سازمان بازرسی کل کشور و اخذ مجوزهای قانونی، دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور کشور برگزار خواهد شد.

دکتر علی کریمی فیروزجایی افزود: تداوم دوره فراگیر در جلسه قبلی لغو شده بود که با پیگیری های فراوان دوباره دایر گردید.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی یادآورشد: این مسئله در جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی کشور، با حضور مسئولان ذیربط تصویب و با بازگشت این دوره به دانشگاه پیام نور موافقت شد.

نماینده مردم بابل و عضو ناظر شورای سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی کشور بااشاره به پیگیری های مجلس در خصوص راه اندازی مجدد این دوره یادآور شد: بزودی فراخوان دانشجو برای ازسرگیری آموزشهای تخصصی در مقطع ارشد دانشگاه پیام نور اعلام خواهدشد.

کریمی فیروزجایی افزود: امسال دانشجویان پذیرفته شده برای ترم دوم فراگیر ارشد دردانشگاه پیام نور ادامه تحصیل خواهند داد.

کریمی فیروزجایی اضافه کرد: دانشجویان مقطع ارشد دانشگاه پیام نور از مزایای برگزاری کلاس و آزمون آنلاین در محل سکونت خود نیز برخوردار شدند.

این نماینده مجلس با تاکید بر اجرای عدالت آموزشی در کشور گفت: دانشگاه پیام نور از ظرفیت های عظیمی در راه گسترش آموزش و مهارتهای علمی در کشور برخوردار است که باید آن را بصورت عملی کاربردی کرد.