با نشستن درون کاخ نمی‌توان دولت را اداره کرد
با نشستن درون کاخ نمی‌توان دولت را اداره کرد
سکان نیوز؛ نماینده نجف‌آباد در مجلس با بیان اینکه با نشستن درون کاخ نمی‌توان دولت را اداره کرد گفت: مردم به سبک مدیریتی قوه مجریه انتقاد دارند.

ابولفضل ابوترابی نماینده نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت:‌ سبک مدیریتی دولت مردم را عصبانی کرده است و نمی‌توان با نشستن درون کاخ سعدآباد کشور را مدیریت کرد.

وی افزود:‌ در همین ایام کرونا رئیس‌جمهور فرانسه به لبنان سفر می‌کند ولی رئیس‌جمهور ما حاضر نیست به مجلس آمده و بین مردم برود، و تلاش می‌کند از درون کاخ مدیریت کند کارها انجام نمی‌شود. در حالی که رئیس قوه مجریه باید اجرا کننده بوده و بسیار فعال باشد. این در حالی است که در چند هفته اخیر رئیس مجلس به خوزستان سفر کرده و رئیس قوه قضائیه به چهارمحال و بختیاری.

نماینده نجف‌آباد در مجلس گفت: در همین چند هفته اخیر وزیر خارجه سوئیس به ایران آمده و به چند استان ایران رفته و به مجلس می‌آید ولی رئیس جمهور ما فقط در کاخ سکنی گزیده است در حالی که همین سبک مدیریت، ‌مردم ایران را نابود می‌کند.

ابوترابی اظهار داشت:‌ سبک مدیریت روحانی مردم را از انقلاب و کشور زده می‌کند و وقتی ما اتفاقات حوزه خودرو و گرانی‌های اخیر در بازار را مشاهده می‌کنیم می‌بینیم که رئیس‌جمهور حال بررسی میدانی را ندارد و از درون کاخ بیرون نمی‌آید.