بانوان شاهد و ایثارگر نمونه کامل حجب و حیا و عفت و پاکدامنی هستند
بانوان شاهد و ایثارگر نمونه کامل حجب و حیا و عفت و پاکدامنی هستند
سکان نیوز؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: بانوان شاهد و ایثارگر نمونه کامل حجب و حیا و عفت و پاکدامنی هستند.

به گزارش ایثار واحد مازندران، هدایت مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت هفته عفاف و حجاب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه شهدا در وصیت نامه خود به کرار بر عفاف و حفظ حجاب تأکید داشتند اظهار داشت: نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه از دغدغه های شهدای عزیز ما بوده است.
آقای مظلومی با اشاره به اینکه سفارش شهدا در خصوص حفظ حجاب در جامعه جدی گرفته شود گفت: امروز بانوان ایران اسلامی باید به توصیه شهدای گرانقدر در امر حفظ حجاب جامه عمل بپوشانند و با حفظ این فرهنگ که بر گرفته از مقدسات و آموزه های دینی و باورهای اعتقادی ما است رضایت شهدا و خانواده های معزز آنان را فراهم کنند.
وی با بیان اینکه حجاب موجب ارزش بخشیدن به هویت دینی و امنیت جامعه می گردد افزود: امروز گسترش فرهنگ عفاف و حجاب وظیفه همه آحاد جامعه و نیازمند عزم همگانی است.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به اینکه بانوان شاهد و ایثارگر نمونه کامل حجب و حیا و عفت و پاکدامنی هستند عنوان کرد: زنان جامعه ما باید سیره اخلاقی مادران و همسران معظم شهدا را الگوی خود قرار دهند تا از انحرافات و آسیب ها مصون بمانند.
وی تصریح کرد: حجاب زن مسلمان دژ محکمی در مقابل تهدیدات و هجمه های فرهنگی دشمنان نظام و انقلاب است و ترویج این فرهنگ در جامعه در سایه روی آوری به ارزش های اسلامی محقق خواهد شد.