بازدید و نظارت بر نحوه عملکرد اصناف مازندران به خاطر شیوع ویروس کرونا
بازدید و نظارت بر نحوه عملکرد اصناف مازندران به خاطر شیوع ویروس کرونا
گشت مشترک بازرسی از نحوه اجرای ممنوعیت کاری اغذیه فروشی‌های مازندران با هدف مقابله با کرونا انجام شد و در آن به اغذیه فروشی‌ها و رستوران‌هایی که بدون توجه به ممنوعیت کار حضور داشتند، اخطار داده و اقدامات صنفی و قضایی لازم انجام شد.

سکان نیوز، براساس گزارش روابط عمومی دادگستری مازندران، در این گشت بازرسی که به دستور ویژه حجت الاسلام محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری مازندران انجام شد، معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، نماینده اماکن و نماینده تعزیرات در مرکز استان حضور داشتند و از تمامی اماکن به صورت شبانه روزی بازدید کردند.

گفتنی است، براساس دستور رئیس کل دادگستری مازندران،‌ دادستان‌های سراسر استان باید به این موضوع ورود کرده و ضمن دادن تذکرات، در صورت سرپیچی از این موضوع  طبق  قانون برخورد کنند.

به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، از روز گذشته یکشنبه ۲۵ اسفند ماه مقرر شد تمامی رستوران‌ها، جگرکی‌ها و  اغذیه فروشی‌های مازندران تعطیل شوند.

در این بازدید میدانی که از نقاط مختلف شهر ساری صورت گرفت متاسفانه موارد زیادی از رستوران‌ها  مانند روزهای قبل از شیوع بیماری کرونا به کسب و کار مشغول بودند که اخطار جدی داده شد و در صورت تکرار پلمب خواهند شد.