بازدید مدیرکل بانوان مازندران از دوره آموزشی طرح بازاریابی دیجیتال در جهاد دانشگاهی
بازدید مدیرکل بانوان مازندران از دوره آموزشی طرح بازاریابی دیجیتال در جهاد دانشگاهی
سکان نیوز:مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران ظهر امروز از دوره آموزشی طرح بازاریابی دیجیتال در جهاد دانشگاهی این استان، بازدید کرد.

به گزارش سکان نیوز/سمیه قاسمی طوسی مدیرکل بانوان استانداری مازندران ظهر امروز 16 تیرماه از دوره آموزشی بازاریابی دیجیتال در راستای طرح توانمندسازی اقتصادی زنان در جهاد دانشگاهی بازدید کرد.

مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران در جمع بانوان فعال اقتصادی این استان، اظهار کرد: در راستای برنامه‌های توسعه‌ای و توانمندسازی زنان در سال جاری برگزاری آموزش های نوین تجارت و توسعه کسب و کار از اهداف و برنامه‌های اداره کل امور بانوان در حوزه اشتغالزایی است.

قاسمی طوسی اظهار کرد: این اداره کل با همکاری جهاد دانشگاهی برای اولین بار آموزش بازاریابی دیجیتال را ویژه زنان فعال اقتصادی استان به صورت پایلوت در سه شهرستان ساری، بابل و تنکابن به تعداد 120 نفر آغاز کرد و همچنین در نظر دارد جهت گسترش مهارت‌های نوین تجاری با همکاری دستگاه اجرایی در سطح شهرستان های دیگر استان دوره های آموزشی نیز برگزار کند.

وی در جمع بانوان قعال اقتصادی استان با بیان اینکه اغلب بانک‌ها تحت شرایط اقتصادی کرونا قرار گرفتند، افزود: ممکن است در پرداخت تسهیلات کم‌بهره به فعالان اقتصادی کمی با تاخیر انجام شده باشد و ما تلاش خواهیم کرد با میانجی‌گری با بانک‌ها این مشکلات را کاهش دهیم. لذا حمایت از فعالان اقتصادی و اشتغال مورد تاکید استانداری است.

بر اساس این گزارش، طرح آموزش بازاریابی دیجیتال با حضور بانوان کارآفرین و پیشران‌های مشاغل خانگی در حال اجرا است و محتواهای ارایه شده در این طرح آموزشی و ترویجی شامل آینده کسب و کارها، تجارت در فضای مجازی، تولید و بازاریابس محتوا، ایجاد یک فروشگاه در فضای مجازی و بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی است.

گفتنی است قاسمی طوسی همچنین با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا مازندران، به سوال خبرنگاران این خبرگزاری نیز پاسخ داد که مشروح این گفت‌وگو به زودی منتشر می‌شود.