اهدای 3 تبلت به استفاده کنندگان اپلیکیشن برق من در برق مشهد
اهدای 3 تبلت به استفاده کنندگان اپلیکیشن برق من در برق مشهد
سکان نیوز؛ مراسم قرعه کشی 3 سه دستگاه تبلت جایزه نصب و استفاده از اپلیکیشن برق من " برگزار و به سه نفر از مشترکین شرکت توزیع نیروی برق مشهد اهداء شد.

در این مراسم که با حضور مهندس رمضانی مدیر عامل و معاونین شرکت توزیع برق مشهد برگزار گردید، مهندس رمضانی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد نیز طی سخنانی با اشاره به اهمیت و ضرورت تغییر و تحول در امور زندگی و کاری و تشریح ویژگی های استراتژی +1405 برق مشهدگفت: با توجه به مصرف بالای برق در کشور، راه اندازی سامانه های برق امید و اپلکیشن برق من موجب تشویق مشترکین و بخشودگی و تخفیف مصرف برق آنها شده است.

وی گفت: با اجرای سامانه فوق بیش از 350 هزار مشترک شهری مشمول تخفیف شده اند و این نشان می دهد که مشترکین شهری بیشترین استقبال را کرده اند.

مهندس رمضانی با اشاره به ویژگی ها و خدمات اپلیکیشن برق من اظهار داشت: دراین سامانه، تمامی خدمات قابل مشاهده و قابل اطلاع رسانی است و نتایج بدست آمده نشان می دهد که 70 هزار مشترک ما از خوش مصرف بودن به کم مصرف بودن سوق پیدا کرده اند.

وی تصریح کرد: با شروع نصب این سامانه بین مشترکین، تعداد آنها از 250 نفر در روزهای اولیه، امروز به 32 هزار نفر رسیده است. و این اقدام در سال آینده به منظور ترویج فرهنگ استفاده بیشتر از اپلیکیشن برق من نیز با جوایز بیشتر و متنوع ادامه خواهد یافت.

در ادامه مهندس شریعت داودی معاون فروش وخدمات مشترکین گفت: اپلیکیشن برق من با ارائه 40 نوع خدمت شامل بخشهای صورتحساب، خدمات مشترکین، برق امید و ثبت خاموشی، باهدف حذف مراجعات حضوری مشترکین و درراستای استراتژی +1405 توزیع برق مشهد در سطح شهر مشهد معرفی شده است.

وی گفت: مشترکین با نصب این اپلیکیشن می توانند از خدمات متنوع آن نظیر مشاهده آخرین قبض، سابقه مصرف و پرداخت، تسویه حساب، درخواست انشعاب جدید، اصلاح سرویس انشعاب، آزمایش کنتور، مدیریت مصرف برق امید، ثبت خسارات وارده، اعلام مشکل معابر خاموش و …. برخوردار شوند.

شایان ذکر است در این مراسم، 3 دستگاه تبلت بین مشترکینی که اپلیکیشن برق من را بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب کرده بودند و از قابلیت های آن استفاده می نمودند، با حضور معاونین و مدعوین قرعه کشی گردید و طی هماهنگی های انجام شده به نفرات منتخب اهدا شد.