انعقاد 10 هزار تفاهمنامه همكاری با مشتركين برق هرمزگان در ساعات اوج بار
انعقاد 10 هزار تفاهمنامه همكاری با مشتركين برق هرمزگان در ساعات اوج بار
سکان نیوز:معاون فروش و خدمات مشتركين شركت توزيع نيروي برق هرمزگان گفت :امسال 10 هزارو 365 تفاهمنامه با مشتركين براي همكاري با اين شركت در ساعات اوج بار منعقد شده است.

به گزارش سکان نیوز/ مهرداد حاجي زاده، معاون فروش و خدمات مشتركين شركت توزيع نيروي برق هرمزگان بیان داشت: در اين طرح مشتركين داراي مولدهاي برق، جايگاههاي پمپ گاز، مشتركين تجاري، اداري و صنعتي مشاركت داشته اند. مشتركين براي مشاركت در اين طرح با انعقاد تفاهمنامه همكاري با شركت توزيع نيروي برق، مصرف خود را در ساعات بعدازظهر به حداقل رسانده و برحسب همكاري پاداش دريافت خواهند كرد.
وي اظهار داشت: بيشترين تفاهمنامه ها با مشتركين كشاورزي با 6 هزارو 979 تفاهمنامه و مشتركين تجاري با يكهزارو هزارو 654 تفاهمنامه بوده است. ضمن اينكه 885 تفاهمنامه مربوط به مشتركين صنعتي و 817 تفاهمنامه متعلق به مشتركين اداري و جايگاههاي CNG است.
حاجي زاده اضافه كرد: شركت توزيع نيروي برق با نصب كنتورهاي هوشمند كه قابليت قرائت از راه دور دارد مصرف آنها را در ساعات اوج بار تابستان رصد ميكند و برحسب ميزان كاهش مصرف نسبت به دوره قبل از آن و طبق الگوي مصرف اعلام شده پاداش همكاري را در صورتحسابهاي برق مصرفي اين مشتركان محاسبه ميكند. حاجي زاده ادامه داد: دوره همكاري مشتركين در اين طرح از نيمه خردادماه آغاز شده و تا نيمه شهريور ادامه دارد.
به گفته وي، باتوجه به اينكه هزينه برق در ساعات اوج بار بعداز ظهر بيشتر از ساير ساعات محاسبه مي شود، مشاركت در اين طرح علاوه بر كاهش هزينه هاي برق مصرفي تاثير بسزايي در پايداري شبكه دارد.