انتقاد کریمی فیروزجایی از رویکردهای نادرست بازرگانی در چرخه توزیع کالا
انتقاد کریمی فیروزجایی از رویکردهای نادرست بازرگانی در چرخه توزیع کالا
سکان خبر؛ علی کریمی فیروزجایی با انتقاد از رویکردهای نادرست بازرگانی در چرخه توزیع کالا در کشور تصریح کرد: نظام توزیع کالا و چرخه عملیاتی آن در باز توانی واحدهای تولیدی نیازمند بازنگری و اصلاح است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران بیان داشت؛ دولت و پارلمان بخش خصوصی کشور باید به الزامات شرایط تحریمی و ممنوعیت واردات کالاهای لوکس وغیرضروری پایبند باشند.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور گفت: هم اکنون واردات ۲۵۰۰ قلم کالای لوکس و مصرفی به کشور ممنوع است اما کنترل آن قانونمند نیست.

وی با تاکید بر لزوم کنترل واردات و رشد صادرات کالاهای غیرنفتی خاطرنشان کرد: راه نجات اقتصاد کشور توجه به تولید با کیفیت محصولات و توسعه صادرات است.

این نماینده مجلس از هدف گیری صادرات ۴۰ میلیارد دلاری کالاهای تولیدی کشور در سالجاری خبر داد و افزود: صادرات کالا بدون انتقال ارز به داخل و عدم بهره مندی از ارزهای استحصالی در راه تولید آسیب جدی به اقتصاد کشور وارد می‌کند.

کریمی فیروزجایی با انتقاد از رویکردهای نادرست بازرگانی در چرخه توزیع کالا در کشور تصریح کرد: نظام توزیع کالا و چرخه عملیاتی آن در باز توانی واحدهای تولیدی نیازمند بازنگری و اصلاح است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر همگرایی کانون های رشد و توسعه اقتصاد مقاومتی در کشور خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی تمامی بخش های تولیدی و اقتصادی کشور باید از مولفه های مقوم اقتصاد مقاومتی پیروی کنند.

نماینده مردم بابل گفت: راه شکوفایی اقتصاد ملی از تقویت تولید می گذرد و راهبرد محوری تولید داخلی اساس آن است.

کریمی فیروزجایی با تاکید بر حمایت از راه اندازی واحدهای تولیدی کوچک و زودبازده در کشور یادآورشد: با راه اندازی این واحدها علاوه بر ایجاد اشتعال پایدار و مولد، تولید در کشور رونق می‌گیرد.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به تعطیلی ۳۰ درصد واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی مازندران گفت: بازرونق واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی مازندران نیازمند مدیریت جهادی و برنامه‌ریزی اساسی است.

این نماینده مجلس همچنین بر ضرورت نیازسنجی استعدادهای صنعتی مازندران با هدف شکلگیری زنجیره کامل تولید تاکید کرد و افزود: محوریابی و پایش علمی صنعتی بر پایه میزان تاثیرگذاری تولیدات استانی در سرانه تولید ملی با هدف برخورداری از حمایت‌های ملی ضرورت دارد.