انتقاد سرمربی پرسپولیس از کمبود زیرساخت‌ها در قائمشهر
انتقاد سرمربی پرسپولیس از کمبود زیرساخت‌ها در قائمشهر
ساری – سکان نیوز- سرمربی پرسپولیس پس از دیدار مقابل نساجی علاوه بر بیان نکات فنی بازی و ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش ، از کمبود زیرساخت‌های ورزشی و اقامتی و رفاهی در قائمشهر انتقاد کرد و خواستار توجه مسئولان به این شهرستان شد.

به گزارش سکان نیوز، یحیی گل‌محمدی شنبه شب در نشست خبری پس از بازی نساجی و پرسپولیس در قائمشهر ، عملکرد فنی بازیکنانش را در مقابل نساجی قابل قبول و نشان دهنده شخصیت قهرمانی این تیم دانست و گفت : این بازی نشان داد که بی‌دلیل قهرمان نشدیم و مستحق قهرمانی بودیم. بازی تقریبا در اختیار ما بود و اگر روی ضربه‌های آخر دقت بیشتری می‌شد می‌توانستیم با چند گل برنده بازی باشیم.
وی افزود: فقط در یک صحنه که تیم تمرکز کافی را نداشت نساجی از موقعیت استفاده کرد و به گل رسید و در باقی دقایق بازی تقریبا یکطرفه بود. با این که بازی کردن در این ورزشگاه به خاطر مصنوعی بودن چمن آن سخت است، اما پرسپولیس از نظر فنی تیم برتر میدان بود و موقعیت‌های بیشتری خلق کرد.
سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: با این که قهرمان شدیم اما همه بازی‌ها تا هفته پایانی برای ما مهم هستند و با تمام توان مقابل تیم‌ها حاضر خواهیم شد.
گل‌محمدی ضمن قدردانی از کادر فنی و بازیکنان نساجی بابت ارائه بازی جوانمردانه ، گفت: قائمشهر یک شهر فوتبال‌خیز است و لازم است که امکانات و زیرساخت‌های بیشتری برای آن در نظر گرفته شود. هواداران پرشور،فوتبال غنی و استعدادهای خوبی که این منطقه دارد می‌طلبد که زیرساخت‌های ورزشی شهر بیشتر شود. این ورزشگاه چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی برای قائمشهر کافی نیست.
سرمربی پرسپولیس که سابقه سرمربیگری نساجی و بازی در تیم آزمایش قائمشهر را در کارنامه دارد از نبود هتل مناسب در قائمشهر نیز انتقاد کرد و افزود: از من پرسیده شد که چرا در نشست خبری پیش از بازی شرکت نکردم. دلیلش این بود که به خاطر نبود هتل مناسب برای اقامت در شهر دیگری حضور داشتیم.
وی اظهار کرد: تاسف‌آور است که در شهر بزرگی مانند قائمشهر یک هتل خوب برای اقامت تیم‌ها وجود ندارد. این شهر از نظر زیرساخت‌های ورزشی و گزدشگری فقیر است و مسئولان باید این کمبودها را برطرف کنند.
علاوه بر پرسپولیس و سایر تیم‌های لیگ برتری که برای بازی با نساجی به قائمشهر می‌آیند و عمدتا در شهرهای دیگر از جمله بابلسر اقامت می‌کنند، تیم نساجی هم هنگام حضور در مازندران برای انجام بازی‌های خانگی در یکی از هتل‌های ساری یا بابلسر مستقر می‌شود.
تمرینات نساجی هم به دلیل نبود امکانات ورزشی و زمین تمرین مناسب در قائمشهر، در تهران برگزار می‌شود.
دیدار تیم‌های نساجی و پرسپولیس از هفته بیست‌وهفتم لیگ نوزدهم با تساوی یک بر یک به پایان رسید.