انتقاد از افزایش افسارگسیخته قیمت ها در بازار/ دولت هرچه سریع‌تر وزیر صمت را به مجلس معرفی کند
انتقاد از افزایش افسارگسیخته قیمت ها در بازار/ دولت هرچه سریع‌تر وزیر صمت را به مجلس معرفی کند
سکان نیوز/رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: در شرایط کنونی مهلت قانونی برای فعالیت سرپرست در وزارت صمت رو به پایان است و دولت باید وزیر پیشنهادی صنعت را به مجلس معرفی کند.

به گزارش سکان نیوز، یوسف داودی، بر لزوم معرفی هر چه سریعتر وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس از سوی دولت تأکید کرد و اظهار داشت: در شرایط کنونی مهلت قانونی اداره وزارتخانه به وسیله سرپرست رو به پایان است و این خلاء مشکلات بسیاری را در حوزه مدیریتی ایجاد خواهد کرد.
نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس قانون، دولت باید حداکثر سه ماه پس از تعیین سرپرست وزارتخانه، وزیر پیشنهادی را به مجلس معرفی کند، اما تاکنون این مسئله در معرفی وزیر پیشنهادی صمت محقق نشده است.
وی ادامه داد: اگر چه در اواخر مجلس دهم، لایحه تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و تشکیل وزارت بازرگانی تصویب شد، اما این مصوبه برای تأیید نهایی به شورای نگهبان رفت که این شورا ایرادات اساسی به آن گرفت و دوره دهم مجلس به پایان رسید و معلوم نیست که مجلس یازدهم موافق اصلاح مصوبه مجلس گذشته برای تشکیل وزارت بازرگانی باشد یا خیر.
داودی با انتقاد از افزایش افسارگسیخته قیمت ها در بازار، تصریح کرد: مدیریت بازار و کنترل قیمت ها در شرایط کنونی نیازمند مدیریت واحد در وزارت صمت است، از این رو برای ساماندهی بازار، دولت باید هر چه سریع تر وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت را به مجلس معرفی کند.