اقدام فوری و جلوگيری از قطع برق تاسيسات آبرسانی 70 روستا مسجدسليمان
اقدام فوری و جلوگيری از قطع برق تاسيسات آبرسانی 70 روستا مسجدسليمان
سکان نیوز:برخورد شديد جرثقيل حامل بار ترافيكي بزرگ، با شبكه برق روستايي در جاده مسجدسليمان-لالي 500 ميليون تومان خسارت به بار آورد.

به گزارش سکان نیوز/مصطفي احمدپور مديريت توزيع برق مسجدسليمان با اعلام اين خبر گفت، با اقدام فوري و انتقال بار از ساير نقاط، از قطع برق تاسيسات آبرساني 70 روستا در اين منطقه پيشگيري شد.
وي افزود، جرثقيل حامل بار ترافيكي در جاده لالي مسجدسليمان با شبكه تامين كننده برق مناطق روستايي و همچنين تاسيسات آبرساني 70 روستاي اين منطقه برخورد كرد و علاوه بر خسارات سنگين باعث آسيب جدي به حدود 10 پايه برق شده به گونه اي كه لازم است تا پايه هاي آسيب ديده به صورت كامل تعويض شوند.
مديريت توزيع برق مسجد سليمان با اشاره به اينكه كار جمع آوري شبكه آسيب ديده و احداث شبكه جديد با توجه به كوهستاني بودن منطقه دشوار و زمان بر مي باشد ادامه داد، روستاهاي پره زرد، پر نوشته و دهگه بزرگ و كوچك به صورت مستقيم از اين حادثه دچار نوسان و قطعي موقتي برق شدند و تامين برق تاسيسات آبرساني 70 روستا به مخاطره جدي افتاد كه با سرعت عمل و تدابير فني و تخصصي انجام شده از اين اتفاق ناخوشايند جلوگيري شود.
احمدپور تصريح كرد، درحال حاضر شرايط و وضعيت برق در تمامي مناطق عادي است و گروه هاي عملياتي مشغول كار طراحي شبكه هاي جديد هستند تا جايگزين شبكه آسيب ديده شود.
براساس اين گزارش برآوردهاي اوليه حاكي از خسارت 500 ميليون توماني به شبكه هاي برق روستايي مسجدسليمان مي باشد كه احتمال افزايش خسارت وجود دارد.