اقدام جهادی شهردار جوان بابل/احداث بوستان گل با اعتبار۳۰ میلیاردی
اقدام جهادی شهردار جوان بابل/احداث بوستان گل با اعتبار۳۰ میلیاردی
سکان نیوز:همزمان با ولادت باسعادت هشتمین امام شیعیان و با حضور حجت الاسلام والمسلمین روحانی امام جمعه معزز بابل، سید مجتبی حکیم شهردار بابل، فرامرز ابوالحسنی رئیس شورای اسلامی و اعضای شورا، بوستان گل به مساحت ۵ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال واقع در خیابان شریعتی افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش سکان نیوز/سیدمجتبی حکیم شهردار بابل بیان داشت:بوستان گل در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال احداث شد.

به منظور افزایش سرانه فضای سبز و احداث پارکها و بوستانها در بابل اقدامات ارزشمندی انجام شده تا بتوانیم از آن ها در مناطقی که دچار کمبود فضای سبز هستند استفاده شود.

یکی از نقاطی که جهت افزایش سرانه فضای سبز مورد توجه قرارگرفت بکارگیری از ظرفیت موجود در مزرعه گل بوده که در سالهای گذشته بیشتر به موقعیت تجاری آن اهمیت داده می شد ولی  بعد از کارشناسی های بعمل آمده و با توجه به اهمیت توسعه و‌ حفظ فضای سبز ، از ظرفیت آن در جهت احداث “بوستان گل” به منظور ایجاد فضایی مفرح برای شهروندان استفاده شد.

احداث این مجموعه با هدف بهینه سازی و ماهیت بخشی جدید صورت گرفته که علاوه بر پایانه گل و گیاه، فضای جذاب و دلنشینی را در جهت گذراندن اوقات فراغت شهروندان ایجاد کرده است.

همچنین لازم بذکر است شهرداری بابل در راستای افزایش سرانه فضای سبز  از نظرات و ‌پیشنهاداتی که قابلیت اجرا در سطح شهر را داشته باشد استقبال می نماید.