افشاگری از درخواست ۵۰۰ هزار دلاری مدیران باشگاه از صاحب یک نمایشگاه اتومبیل/ استقلال از ۲ ماه قبل به دنبال استراماچونی بود!
افشاگری از درخواست ۵۰۰ هزار دلاری مدیران باشگاه از صاحب یک نمایشگاه اتومبیل/ استقلال از ۲ ماه قبل به دنبال استراماچونی بود!
سکان نیوز؛ پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعلام کرد: مسئولان این باشگاه دو ماه پیش به دنبال باز گرداندن استراماچو نی بودند.

بحث بازگشت استراماچونی به استقلال این روزها داغ است و حتی صحبت‌هایی که پیرامون حضور این مربی برای بازگشت به جمع آبی‌پوشان مطرح بوده باعث ناراحتی فرهاد مجیدی و جدایی این مربی از جمع آبی‌پوشان شد اما یکی از پیشکسوتان تیم استقلال افشا کرد مسؤولان این باشگاه دو ماه پیش به دنبال بازگرداندن مربی ایتالیایی بودند.

حسن روشن ، در خصوص تصمیم باشگاه استقلال گفت: شنیده‌ام که صحبت‌هایی پیرامون بازگشت استراماچونی قبل از دربی مطرح شده اما تا جایی که من می‌دانم مسئولان این باشگاه از ماه‌ها پیش به دنبال بازگشت این مربی بودند.

وی افزود: حدود 60، 70 روز پیش برای افتتاح یک نمایشگاه ماشین با چند نفر از دوستان‌مان دور هم جمع شدیم و در آنجا بود که دوست مشترک به من گفت مسئولان باشگاه استقلال خواستار 500 هزار دلار از من شدند تا استراماچونی را برگردانند!

روشن ادامه داد: با خودم گفتم مگر سرمربی فرهاد مجیدی نیست اما آن دوست ما گفت مدیران باشگاه به ما اعلام کردند استراماچونی یک میلیون و 800 هزار دلار از استقلال برای بازگشت می‌خواهد و خودش اعلام کرده 800 هزار دلار را می‌بخشد و یک میلیون دلار دیگر را می‌گیرد. مسؤولان باشگاه به من گفتند 500 هزار دلار کمک کن و 500 هزار دلار دیگر را خودمان می‌دهیم تا این مربی را برگردانیم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تأکید کرد: ‌نمی‌دانم چه کسی این مشورت را به مدیرعامل استقلال داد اما دوست مشترک ما از 70 روز پیش می‌دانست که مسؤولان باشگاه به دنبال جذب استراماچونی هستند.