افزایش ظرفیت بودجه‌ای پارک‌های علم و فناوری در بخش هزینه‌ای و عمرانی
افزایش ظرفیت بودجه‌ای پارک‌های علم و فناوری در بخش هزینه‌ای و عمرانی
سکان نیوز:عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از افزایش ظرفیت بودجه‌ای پارک‌های علم و فناوری در بخش هزینه‌ای و عمرانی خبر داد.

به گزارش سکان نیوز/علی کریمی در بازدید از پارک علم و فناوری مازندران از افزایش ظرفیت بودجه‌ای پارک‌های علم و فناوری در بخش هزینه‌ای و عمرانی خبر داد و گفت: در راستای عمل به شعار سال یعنی جهش تولید و بهبود اثربخشی در این راستا، امیدواریم در تداوم همکاری‌های دولت و مجلس طی سال جاری رشد خوبی در بودجه این مراکز موثر در فرآیند تولید داشته باشیم.

وی گفت: اقدام های انجام شده پارک علم و فناوری مازندران در اکوسیستم نوآوری و فناوری باعث توانمندی و تعامل هرچه بیشتر این نهاد شده است به طوری که در مواقع مورد نیاز می توانند در رفع نیازها و مقابله با چالش ها نقش آفرینی کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شرکت‌ها دانش بنیان، شرکت های هستند که از توان فنی، مهندسی و طراحی بالایی برخوردار بوده و عمده نیاز های فنی را از داخل تأمین می‌کنند.

وی افزود: این شرکت ها می‌توانند در صورت تحریم بخش قابل ملاحظه‌ای را داخلی سازی کنند،بنابراین وابستگی و اتکا آن ها به مواد اولیه، تجهیزات و دانش فنی خارجی کمتر از دیگر شرکت‌های صنعتی است.

کریمی خاطرنشان کرد: از این رو به نظر می‌رسد تاثیرات تحریم برای شرکت‌های مستقر در پارک‌های علم و فناوری کمتر از دیگر شرکت‌های صنعتی کشور باشد.