اعلام نتایج مرحله تکمیل ظرفیت کنکور ارشد پزشکی ۹۹
اعلام نتایج مرحله تکمیل ظرفیت کنکور ارشد پزشکی ۹۹
سکان نیوز:نتایج پذیرش مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد پزشکی ۹۹ اعلام شد و بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، پذیرفته شدگان از روز چهارشنبه 8 بهمن می‌توانند در دانشگاه‌ها ثبت نام کنند.

به گزارش سکان نیوز/نتایج پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت و انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۹۹ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی Sanjeshp.ir اعلام شد.

ظرفیت پذیرش مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ گروه پزشکی در دوره‌های شهریه پرداز ۶۶ نفر در ۳۳ رشته محل بود.

تمامی پذیرفته شدگان لازم است جهت اطلاع از زمان، مکان و نحوه ثبت نام در تاریخ ۸ بهمن ۹۹ به سامانه اینترنتی دانشگاه پذیرفته شده مراجعه کنند. عدم ثبت نام هر یک از پذیرفته شدگان در تاریخ های مقرر به منزله انصراف بوده و هیچگونه درخواستی در این مورد پذیرفته نخواهد شد.

زمان شروع تحصیل توسط دانشگاه پذیرنده مشخص خواهد شد. تمامی ضوابط آزمون دفترچه های راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته محل و اطلاعیه ها برای این مرحله نیز جاری است.

بر اساس آئین نامه آموزشی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته مصوب شورایعالی برنامه ریزی علوم پزشکی هر گونه انتقال، تغییر رشته و یا جابجایی محل تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ممنوع است. با توجه به اینکه محل پذیرش را خود فرد و با آگاهی کامل تعیین کرده، لذا هیچگونه تغییر در محل پذیرش انجام نخواهد گرفت.

داوطلبانی که علاوه بر آزمون وزارت بهداشت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم و یا سایر مراکز نیز پذیرفته شده اند ملزم به ثبت نام در یکی از دو محل هستند و در صورت محرز
شدن ثبت نام در هر دو محل، قبولی آنها در رشته های مربوط به وزارت بهداشت در هر مرحله از تحصیل کان لم یکن تلقی می شود.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام باید به دانشگاه محل پذیرش ارائه شود و این مدارک توسط دانشگاه، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش مفدا، درصورت محرز شدن «عدم رعایت ضوابط و مقررات توسط داوطلب»، «واجد شرایط نبودن فرد جهت شرکت و پذیرش در آزمون و رشته مربوطه»، «مغایرت و عدم صحت مدارک»، «مغایرت اطلاعات اعلام شده»، از ادامه تحصیل فرد ممانعت به عمل آمده و ضمن لغو قبولی فرد طبق مصوبات هئیت بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمونها با داوطلب برخورد خواهد شد.