اعتراض بازیکنان به شرایط مدیریتی باشگاه استقلال
اعتراض بازیکنان به شرایط مدیریتی باشگاه استقلال
سکان نیوز- بازیکنان استقلال در بیانیه‌ای واحد که در صفحات مجازی خود منتشر کردند، اعتراض خود را نسبت به شرایط مدیریتی این باشگاه نشان دادند.

به گزارش سکان نیوز/ در متن بیانیه مشترک بازیکنان استقلال خطاب به «مسعود سلطانی‌فر» وزیر ورزش و جوانان نوشته شده است:

جناب آقای سلطانی‌فر؛

باشگاه استقلال با ضعف ‌مدیریت حق میلیون‌ها طرفدارش را زیر پا گذاشته‌ و با انتخاب‌های غلط هواداران را از بالیدن به این میراث بزرگ محروم کرده است.

باشگاهی که هنر مدیرانش وعده‌های توخالی است و فتح الفتوحش وعده پرداخت ۱۰ درصدی! باشگاهی که مدیرانش را باید بر اساس بی‌کفایتی و عوام‌فریبی سنجید، نه کیفیت مدیریت و انتخاب‌ها و تصمیم‌هایشان، باشگاهی که همه ما را حسرت به دل گذاشته که چرا یک مدیر توانمند را به خود نمی‌بیند و متاسفانه این روزها شاهدیم که شأن و بزرگی این باشگاه برای انجام تعهداتش تا چه حد زیر سوال رفته و چه افراد سخیف و نازلی مدعی کمک و حمایت شده‌اند!

ما به احترام هواداران و آقای فرهاد مجیدی به‌رغم بی‌اعتنایی باشگاه نسبت به تعهداتش در روزهای گذشته در تمرینات شرکت کردیم اما به نظر می‌رسد که جز بازی‌های خبری و روش‌هایی مثل قرار دادن پیشکسوتان مقابل مربیان و بازیکنان هیچ تغییری رخ نداده و مجبور هستیم اینگونه صدای خود را به گوش هواداران و سمع و نظر شما برسانیم و همچنین جهت نشان دادن اعتراض خود طور دیگری اقدام کنیم.

ما اعضای تیم استقلال این بار جنابعالی را به عنوان رییس مجمع و متولی این باشگاه مورد خطاب قرار دادیم و معتقدیم مسوولیت اصلی این روزهای استقلال برعهده شماست.