اظهارات رئیس پرحاشیه والیبال/با برنامه، یک کرسی را از دست دادیم!
اظهارات رئیس پرحاشیه والیبال/با برنامه، یک کرسی را از دست دادیم!
سکان خبر؛ رئیس پرحاشیه فدراسیون والیبال گفت:من نه برای ریاست آسیا مرکزی کاندید بودم و نه برای پست دیگری؛ بلکه تمام اتفاقاتی که رخ داد هماهنگ شده و با برنامه بود.

محمدرضا داورزنی در توجیه کرسی های از دست رفته ایران در کنفدراسیون آسیا، اظهار داشت: وقتی خانم ریتا برای ریاست ثبت نام کرد، کشورهای دیگر از جمله ایران، امارات و کویت ترجیح دادند تا میدان را برای ریتا باز بگذارند. به همین دلیل از کاندیداتوری ریاست انصراف دادم.

رئیس فدراسیون والیبال درمورد از دست دادن جایگاهش در ریاست منطقه آسیای مرکزی هم خاطرنشان کرد: من نه برای ریاست آسیا مرکزی کاندید بودم و نه برای پست دیگری؛ بلکه هدف ما این بود که عضو هیأت رئیسه کنفدراسیون آسیا باشیم و بتوانیم اقدامات خوبی برای ایران رقم بزنیم. تمام اتفاقاتی که رخ داد هماهنگ شده و با برنامه بود. عنوان ریاست آسیای مرکزی برای ما ارزشی نداشت. برای ما مهم است در هیأت رئیسه آسیا و جهان قرار بگیریم.

* محمودی: شاید به دلیل دوری 2 ساله داورزنی کرسی‌مان از دست رفت

بهنام محمودی هم در مصاحبه ای درمورد از دست رفتن کرسی ایران در والیبال آسیا گفت: مسائل پشت پرده را نمی‌دانم ولی هر چقدر کرسی‌های آسیایی و جهانی داشته باشیم، مفید خواهد بود. ما در بحث کرسی‌های بین المللی ضعف داریم که باید جبران شود. باید تلاش کنیم کرسی‌های مختلف بین المللی کسب کنیم. لازم است در کرسی‌های بین المللی نفوذ داشته باشیم.

وی درخصوص دلیل از دست رفتن کرسی های بین المللی، خاطرنشان کرد: در جریان اتفاقات نیستم و علت را باید از داورزنی پرسید. شاید به واسطه حضور دو ساله در وزارت ورزش و دور بودن از ریاست فدراسیون، این اتفاق رخ داده است. به هر حال کرسی‌ها بازنگری می‌شود و شاید یکی از دلایل این موضوع بوده است. دیگران لابی بیشتری انجام داده‌اند. مسائلی وجود دارد که داورزنی بهتر می‌تواند توضیح دهد.