اصرار رسانه‌های ایتالیا به مذاکره با استراماچونی با وجود تکذیب فدراسیون فوتبال ایران
اصرار رسانه‌های ایتالیا به مذاکره با استراماچونی با وجود تکذیب فدراسیون فوتبال ایران
سکان نیوز؛ رسانه های ایتالیا با وجود تکذیب فدراسیون فوتبال ایران به مذاکره نکردن با سرمربی سابق استقلال اما اصرار دارند این خبر را تایید کنند.

روز گذشته دی ماریتزیو، خبرنگار مشهور ایتالیایی در سایت خبری خود مدعی شد آندره استراماچونی، سرمربی پیشین استقلال گزینه تیم ملی ایران است و فدراسیون کشورمان وارد مذاکرات با این سرمربی ایتالیایی شده است تا جانشین اسکوچیچ شود.

اما فدراسیون فوتبال ایران بلافاصله با انتشار بیانیه ای این خبر را تکذیب کرد و عنوان کرد هیچ مذاکراتی با استراماچونی نداشته است. با وجود تکذیب فدراسیون اما رسانه های ایتالیا امروز(چهارشنبه) به این موضوع پرداختند و اصرار به تایید این خبر داشتند.

سایت «sportface» ایتالیا درباره این موضوع نوشت: داستان استراماچونی با ایران تمامی ندارد و همیشه نام او با این کشور بعد از حضور در استقلال گره خورده است. این بار ایرانی ها به دنبال این هستند تا او  را به عنوان سرمربی تیم ملی خود انتخاب کنند.

شبکه «اسکای اسپورت» ایتالیا نیز درباره این خبر نوشت: آندره استراماچونی احتمال دارد به ایران برگردد او با فدراسیون فوتبال این کشور مذاکره کرد تا هدایت تیم ملی این کشور را برعهده بگیرد. استرا بعد از جدایی استقلال به خاطر عدم پرداخت مطالباتش می خواهد دوباره به ایران برگردد.

سایت «کالچو مرکاتو» ایتالیا نیز در لیست شایعات نقل و انتقالاتش احتمال بازگشت استراماچونی به ایران در یکی از این شایعات بیان کرد.