اشتغال غیرقانونی ۵۰۰ بازنشسته در دستگاه‌های دولتی / استعفا ندهند برخورد قانونی می‌کنیم
اشتغال غیرقانونی ۵۰۰ بازنشسته در دستگاه‌های دولتی / استعفا ندهند برخورد قانونی می‌کنیم
سکان نیوز/سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از اشتغال غیرقانونی ۵۰۰ بازنشسته در دستگاه‌های دولتی خبر داد و گفت: تذکرهای لازم داده شد و در صورت بی‌توجهی با دستگاه های متخلف برخورد می‌کنیم.

سکان نیوز/علی بابایی‌کارنامی با انتقاد از اینکه بر اساس شواهد و مستندات هنوز بیش از 400 تا 500 بازنشسته در برخی دستگاه‌های دولتی مشغول به کار هستند، گفت: این افراد در وزارتخانه‌های صمت، راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، برخی دانشگاه‌ها، هیات دولت و شرکت فولاد مبارکه اصفهان به صورت غیرقانونی مشغول کار هستند.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تذکرهای لازم در مورد اشتغال بازنشسته‌ها داده شده است، افزود: منتظر بازخورد دولت هستیم؛ بسیار ضروری است این افراد هر چه سریع‌تر استعفا دهند در غیر این صورت مجبور هستیم بر اساس قانون با دستگاه‌های متخلف برخورد کنیم.
وی در مورد شیوه برخورد با دستگاه‌های متخلف، ادامه داد: اگر استعفا ندهند گزارش تخلفات را به کمیسیون اصل نود مجلس ارائه و دیوان محاسبات ورود و برخورد قانونی لازم را خواهد داشت؛ استفاده از ظرفیت دیوان محاسبات یکی از ابزارهای نظارتی مجلس است و از کانال‌های مختلف به این تخلف ورود خواهیم کرد.