استقرارکانکس‌های فروشگاهی شهرداری ساری، تسهیل کننده رعایت پروتکل‌های بهداشتی است
استقرارکانکس‌های فروشگاهی شهرداری ساری، تسهیل کننده رعایت پروتکل‌های بهداشتی است
سکان نیوز/رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری ساری از نقش کانکس‌های فروشگاهی در تامین نیازهای شهروندان و کمک به اجرای پروتکل های بهداشتی در سطح شهر خبر داد.

سکان نیوز/به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، مجید مزنگی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مرکز استان در خصوص اعمال محدویدیت های تازه در بازار مرکز استان حسب دستور ستاد مبارزه با کرونا، بیان کرد: شیوع ویروس کرونا و افزایش آمار مبتلایان به این بیماری در این شهرستان باعث شد مجدداً نسبت به اعمال محدودیت و تعطیلی در بازارهای ساری اقدامشود.

وی افزود: در بحران کنونی برنامه ریزی مناسب و مداخله به موقع به پیشگیری از گسترش و شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس کمک می کند.

مزنگی با تاکید بر ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، تصریح کرد: بررسی‌ها نشان داده است که یکی از مهم‌ترین عوامل خروج مردم از منزل، خرید مایحتاج روزانه بوده است، در همین راستا سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری ساری جهت اجرای پروتکل های بهداشتی صادره از سوی ستاد مقابله با کرونا با تسهیل عملکرد کانکس‌های فروشگاهی تحت پوشش، به کاهش تردد درون شهری شهروندان برای تهیه مایحتاج اولیه کمک کرده است.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری ساری گفت: شهروندان در پیشگیری و جلوگیری از انتقال ویروس کرونا نقش مهمی دارند و باید با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مهار و کنترل این ویروس تلاش کنند.