استقبال ورزشکاران برای مسابقات آلیش بانوان همه ما را غافلگیر کرد
استقبال ورزشکاران برای مسابقات آلیش بانوان همه ما را غافلگیر کرد
سکان نیوز؛ سرپرست مسابقات آلیش کشور گفت: استقبال تیم‌ها همه ما را غافلگیر کرد. 164 مربی و کشتی‌گیر در قالب 27 استان در مسابقات حضور پیدا کردند.

مونا میرزایی در گفت‌وگویی در مورد اینکه آیا از همه کشتی‌گیران شرکت کننده در مسابقات قهرمان کشوری آلیش بانوان تست کرونا گرفته شد؟ اظهار داشت: همه تیم‌ها پیش از آمدن به تهران تست کرونا داده بودند و هر استانی با ارائه تست پذیرش شدند. ضمن اینکه به محض ورود نیز از آنها تست التهابات ریوی گرفته شد و خوشبختانه هیچ نمونه مثبتی نداشتیم. استقبال تیم‌ها همه ما را غافلگیر کرد. 164 مربی و کشتی‌گیر در قالب 27 استان در مسابقات حضور پیدا کردند و با احتساب داوران و مسئولان اجرایی، نزدیک به 200 نفر در رقابت‌ها حاضر بودند. مسابقات بعد از دو سال برگزار می‌شود و از همه نظر خیلی عالی به انجام رسید.

وی در پاسخ به این سوال که مصدومیتی نیز در طول رقابت‌ها اتفاق افتاد؟، تصریح کرد: فقط یکی از کشتی‌گیران از ناحیه دنده دچار آسیب دیدگی شد، غیر از این مورد دیگری نداشتیم.

میرزایی ضمن تشکر از فدراسیون کشتی بابت برگزاری این رقابت‌ها، تاکید کرد: در این شرایط برگزار کردن مسابقه، کار خیلی سختی بود، قهرمان واقعی فدراسیون و عوامل برگزاری مسابقات بودند که کشتی‌ها بدون مشکل به انجام رسید.

سرپرست تیم ملی کشتی بانوان درخصوص برنامه‌های پیش‌روی این تیم خاطرنشان کرد: قرار است در اسفند ماه یک اردو برگزار کنیم. در فروردین ماه هم دو مرحله اردو خواهیم داشت. یک تورنمنت و همچنین مسابقه آسیایی و جهانی را در پیش خواهیم داشت. طبق برنامه 29 فروردین مسابقات جایزه بزرگ را داریم و مسابقات آسیایی نیز 25 و 26 اردیبهشت در قرقیزستان و جهانی 10 شهریور در ترکیه برگزار می‌شود.