استفاده آسان خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی با کمک رابطین طرح 3070
استفاده آسان خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی با کمک رابطین طرح 3070
سکان نیوز؛ سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: رابطین به عنوان طلایه‌داران طرح ملی ۳۰۷۰ ، نقش تعیین‌کننده‌ای در توسعه و اجرای آن دارند.

عباس دیری اظهار داشت:در ایستگاه های پرسش و پاسخ مستقر در شعب تامین اجتماعی استان بوشهر، کارشناسان آموزش دیده ضمن راهنمائی، در زمینه خدمات غیرحضوری، به سوالات آنها نیز پاسخ خواهند داد تا متقاضیان دیگر بدون مراجعه حضوری به شعب و کارگزاری های تأمین اجتماعی از خدمات غیرحضوری این سازمان بهره مند شوند.
وی در نشست توجیهی و هماهنگی رابطین طرح ۳۰۷۰ شعب با اشاره به اینکه آموزش کارکنان و مخاطبان به منظور استفاده راحت از سامانه خدمات غیرحضوری از اولویت های اصلی قلمداد می شود، افزود: با توجه به ضرورت این امر و رویکرد پاسخگوئی و تسهیل امور برای شرکای اجتماعی، در تمام شعب تامین اجتماعی بوشهر، ایستگاه های پرسش و پاسخ بمنظور نحوه استفاده از درگاه الکترونیکی خدمات سازمان تامین اجتماعی برای کاربران راه اندازی شد.
دیری با بیان اینکه یکی از ویژگی های سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir کاربرپسند بودن و سادگی مراحل با مسیر مشخص و در دسترس است، اظهار داشت: با این وجود بمنظور فراهم نمودن رضایتمندی بیشتر در بین بیمه شدگان و کارفرمایان، کارشناسان دوره دیده در ایستگاه های تعریف شده مستقر در شعب به سوالات مخاطبان پاسخ خواهند داد.
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر ادامه داد: علاوه بر ایجاد ایستگاه‌ها، مرکز ارتباطات مردمی اداره کل تأمین اجتماعی، از طریق ۴ کانال ارتباطی (سامانه تلفنی ۱۴۲۰، پیام صوتی، سامانه پیامکی، بخش مراجعین حضوری) کارفرمایان، بیمه شدگان و بازنشستگان را در حوزه های مربوط به این سازمان، راهنمایی می نمایند و برقراری تماس با مرکز ارتباطات مردمی در روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۲۰ و پنج شنبه از ساعت ۸ الی ۱۶ امکان پذیر است. همچنین متقاضیان می توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی مرکز ارتباطات مردمی تأمین اجتماعی مشکلات و سوالات خود را با مرکز مدیریت ارتباط با مشتری سازمان درمیان گذاشته و از خدمات مورد نیاز خود بهره مند شوند.