استاندار مازندران: اصناف قائمشهر نکات بهداشتی را رعایت کنند
استاندار مازندران: اصناف قائمشهر نکات بهداشتی را رعایت کنند
استاندار مازندران در بازدید از بازار قائمشهر از اصناف و کسبه این شهرستان خواست تا با گذاشتن ماسک ، نکات بهداشتی را رعایت کنند.
سکان نیوز/ احمد حسین زادگان عصر شنبه از برخی از واحدهای صنفی عرضه کننده نیازمندی های ضروری شهروندان در قائمشهر بازدید و با متصدیان آن گفت و گو کرد و از آنان خواست تا با گذاشتن ماسک بهداشتی به فکر سلامتی خودشان و مشتری هایشان باشند .

وی با اعلام اینکه در بازدیدهای میدانی و رصد ناظران مشخص شده است که ۹۰ درصد کسبه شهرستان قائمشهر از گذاشتن ماسک خودداری کردند ، از فرماندار قائمشهر خواست تا به متصدیان واحدهای صنفی مجازی که بدون ماسک در حال فعالیت هستند ، تذکر دهند و اکیپ های نظارتی و بازرسی هم این موضوع را به صورت جدی در دستور کار قرار دهند.

استاندار مازندران همچنین از طرح فاصله گذاری اجتماعی در حال اجرا در میدان جانبازان قائمشهر بازدید و تاکید کرد که این طرح باید با سخت گیری بیشتری تداوم یابد .

وی با اعلام اینکه اگر این طرح سختگیرانه تر تداوم یابد به نفع قائمشهری ها است ، افزود : اگر به فکر سلامت مردم هستید ، پس این طرح را با شدت بیشتری انجام دهید چراکه سلامت همه مردم در اولویت است .

استاندار مازندران همچنین از نقاهتگاه مبتلایان بهبود یافته کرونا بازدید کرد. در این نقاهتگاه که در سالن ورزشی امام علی حبیبی برپا شده ، بیمارانی در حال گذراندن دوران نقاهت هستند که پس از بهبودی از بیمارستان رازی و ولیعصر ترخیص شدند.