اساس کار آتش نشانان مرکز استان مازندران ،اتحاد و همدلی است
اساس کار آتش نشانان مرکز استان مازندران ،اتحاد و همدلی است
سکان نیوز:علی دومیرکلایی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری در جلسه ای که با حضور معاونین و فرمانده عملیات سازمان تشکیل شد اظهار کرد: اساس کار سازمان و موفقیت های پی در پی در عملیات های مختلف جز اتحاد و همدلی نبوده و نخواهد بود.

به گزارش سکان نیوز/ علی دومیرکلایی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرکز استان، در جلسه ای که با حضور معاونین و فرمانده عملیات سازمان تشکیل شد اظهار کرد: اساس کار سازمان و موفقیت های پی در پی در عملیات های مختلف  جز اتحاد و همدلی نبوده و نخواهد بود.

علی دومیر کلایی افزود:همه همکاران اتش نشانم را برای فداکاری هایشان تحسین می کنم و قدردان ازخودگذشتی هایشان هستم.

وی تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم عملیات امداد و نجات و یا اطفاء حریق را در زمانی کوتاه و موثر عمل کنیم حتما باید آموزش مداد و نجات و تربیت بدنی و آدگی جسمانی را با جدیت و دقت هر چه تمام تر ادامه دهیم .

دومیر کلایی در ادامه به حریق خیابان فرهنگ در ساعتهای اولیه صبح اشاره کرد و گفت:از آتش نشانان فداکار جز این انتظار نیست که با ایثار خود حافظ مال و جان حادثه دیدگان هستند.

رئیس سازمان اتش نشانی نیاز سازمان به تجهیزات امداد و نجات اشاره کرد و گفت:خوشبختانه شهردار ساری اشرافیت کامل به سازمان دارد و تا به امروز توجهی ویژه به آتش نشانان داشته و در آینده مجهزتر و به روز تر از قبل خواهیم شد.

وی ادامه داد: متاسفانه در هشت روز اخیر از ۲۵۸۰تماس تلفنی با سامانه سازمان ۷۵درصد تماس ها مزاحمت تلفنی را نشان می دهد.

علی دومیر کلایی افزود:مزاحمت تلفنی خستگی تیم همیشه بیدار سامانه ۱۲۵ را بیشتر می کند.

وی به ۳۰۰ تماس برای امداد و نجات شهروندان اشاره کرد و گفت:از ۳۰۰تماسی که با سازمان آتش نشانی گرفته شد بیش از ۴۰عملیات امداد و نجات از ایستگاه های مختلف اتش نشانی ساری به محل حادثه اعزام شدند.

دومیرکلایی تصریح کرد:از نجات صاحبخانه در پشت بام منزل مسکونی تا نجات شهروندان از داخل خودروی آتش گرفته را همکاران با سرعت و دقت به سرانجام رساندند.

رئیس سازمان اتش نشانی شهرداری ساری به مقدم بودن ایمنی در کار اشاره کرد و اذعان داشت: سازمان آتش نشانی شهرداری ساری با شش ایستگاه و تیم واکنش سریع سازمان در تمام شیفت های کاری برای امداد و نجات شهروندان آماده فداکاری است.

  • نویسنده : نجفی