ادای احترام به مقام شامخ شهیدان روستای بوله کلا مرزون آباد بابل
ادای احترام به مقام شامخ شهیدان روستای بوله کلا مرزون آباد بابل
سکان نیوز، به مناسبت هفته بسیج دکتر علی یعقوبی رییس هیات قایقرانی و مسوول کمیته آموزش هیات های ورزش سه گانه استان مازندران با اهدای گل بر مزار شهیدان بوله کلا مرزون آباد شهرستان بابل، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد و با حضور در خانه پدر شهید فضل الهی با پدر این شهید دیدار نمودند.

در این دیدار پدر شهید خاطراتی از زندگی و شهادت این شهید هشت سال دفاع مقدس بیان نمود و گفت: ایشان برای رفتن به جبهه بسیار مشتاق بود و در طول حضور در میدان تنها دو بار جهت مرخصی به دیدارخانواده آمد.
این پدر شهید گفت: ایشان آخرین بار زمانی که به جبهه بر می گشتند به ما گفتند زمانی که شهید شدم حتی ریالی را هم بابت خونبهای من نباید بگیرید و آن را باید به دولت ببخشید تا برای مردم و کشور هزینه نماید.
در ادامه این دیدار دکتر یعقوبی رییس هیات قایقرانی و مسوول کمیته آموزش هیات های ورزش سه گانه استان مازندران، با بیان ایثارگری های شهیدان در دوران دفاع مقدس، گفت: براساس آیه ۱۰ سوره منافقون که خدواند در قرآن فرموده است” و از آنچه روزی شما کردیم در راه خدا انفاق کنید پیش از آنکه مرگ بریکی از شما فرارسد” . شهدا ی ما جانشان فدای اسلام و انقلاب کردند تا امنیت کشور ما برقرار باشد و مردم ما بتوانند در کنار همدیگر یک زندگی راحتی همراه با آرامش، پیشرفت های علمی، پژوهشی، فرهنگی ، اقتصادی و اعتقادی داشته باشیم تا اسلام ناب محمدی را به تمام دنیا صدور کنیم.
در ادامه این دیدار علی حاجی آقازاده سنگرودی مدیر روابط عمومی هیات ورزشی سه گانه شهرستان بابل. گفت: شهیدان حق بزرگی بر گردن همه دارند و مهمترین وظیفه هر کدام از ما در هر جایگاهی از جامعه هستیم زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان است.
وی با اشاره به به کلام رهبر انقلاب در خصوص صبر واسقامت خانواده شهدا، افزود: رهبر انقلاب حرکت در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد وخاطره شهدا را کمتر از شهادت نمی دانند و این دیدارها را برای روحیه گرفتن ما و گم نکردن مسیر حرکت است.
مدیر روابط عمومی هیات ورزش سه گانه بابل بیان کرد: امیدواریم به برکت دعای شما خانواده معزز شهدا و خود شهدا گرانقدر، ما در این مسیر ثابت قدم بمانیم و راهی را که شهدای عزیزبرایمان ترسیم کردند، ادامه دهیم .
حاجی آقازاده گفت: در مقابل این کارهای بزرگ شهیدان، کوچک ترین کار که می توانیم انجام دهیم این است که به خواسته های آن توجه کنیم و آن را سرلوحه زندگی مان قرار دهیم .
در پایان هم مسوول فرهنگی هیات قایقرانی سپاه شهرستان بابل هم در وصف شهدای هشت سال دفاع مقدس مداحی کرد.
گفتنی است شهید شبانعلی فضل الهی در سال 1362 در منطقه سردشت در سن 21 سالگی به شهادت رسید.