اختصاص سه میلیارد تومان برای ساخت فاز دوم پردیس رامسر
اختصاص سه میلیارد تومان برای ساخت فاز دوم پردیس رامسر
فرماندار رامسر از اختصاص سه میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ساختمان پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران واقع در این شهرستان خبر داد.
سکان نیوز/ محمد آزاد گفت : اواخر آذر ماه سال گذشته در جریان سفر دکتر جانبابایی معاون وزیر بهداشت به رامسر ، میزان پیشرفت فیزیکی ساختمان دانشگاه پردیس بین الملل و همچنین کم و کاستی های پیش روی اتمام این مرکز موردبررسی قرار گرفت و مقرر شد اعتباری از سوی دولت برای تکمیل آخرین مراحل ساخت پروژه اختصاص یابد که با پیگیری های انجام این میزان اعتبار برای شروع عملیات اختصاص یافت.

وی ساخت و بهره برداری از پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران در رامسر را از اقدامات شگرف دولت تدبیر امید در جهت رفع  نیازهای آموزشی، بهداشتی و درمانی مازندران بویژه غرب استان برشمرد وگفت : این ساختمان متروکه  که از ۴۰ سال پیش تاکنون بلااستفاده مانده بود  طی سه سال گذشته با صرف هزینه ۲۰ میلیارد تومان در حال ساخت است.

وی حضور ۶۰۰ دانشجو و همچنین پزشکان متخصص و فوق تخصص به عنوان هیات علمی در این مجموعه و همکاری آنان با بیمارستان امام سجاد ع رامسر را از اثرات این مرکز علمی و دانشگاهی در منطقه غرب مازندران برشمرد.

ساختمان واحد پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران در رامسر در زمینی به مساحت ۱۲ هزار متر شروع شد که هم اکنون سه هزار و ۷۰۰ متر از آن به عنوان فضای آموزشی با پیشرفت فیزیکی  ۹۰ درصد در مراحل نهایی قرار دارد و گفته می شود بعد از برون رفت از شیوع بیماری کرونا از سوی وزیر بهداشت افتتاح شود.

پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی مازندران در رامسر فعالیتش را از نیمه دوم سال تحصیلی ۸۸-۱۳۸۷ با پذیرش دانشجو در رشته ای پزشکی عمومی و داروسازی به تعداد ۳۰ نفر برای هر رشته آغاز به کار کرد.