اجرای سلیقه‌ای برخی از قوانین بر مبنای مصالح سیاسی و حزبی آسیب زا است
اجرای سلیقه‌ای برخی از قوانین بر مبنای مصالح سیاسی و حزبی آسیب زا است
سکان نیوز؛ عضو هیئت رئیسه مجلس گفت؛ اجرای سلیقه‌ای برخی از قوانین بر مبنای مصالح سیاسی و حزبی آسیب زا است.

علی کریمی فیروزجایی درگفتگویی اظهار داشت؛ در دهه پنجم عمر درخشان انقلاب اختلاف و انشقاق نهادهای حاکمیتی و خدمت رسان در کشور زیبنده و شایسته نیست.

نماینده مردم بابل با تاکید بر فلسفه تشکیل انقلاب برای اعتلای مفاهیم فرهنگی و ارزشی افزود: جهت گیری تمامی دستگاه‌های خدمات رسان در کشور باید در راستای ارتقای سطح فرهنگی، اجتماعی، سیاسی واقتصادی تنطیم شود.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور ادامه داد: متأسفانه بخاطر اعمال گرایش‌ها و سلایق متفاوت سیاسی در کشور تمرکز غالب دستگاه‌ها بر امور اساسی مردم نیست.

این نماینده مجلس با اشاره به تاکید همیشگی رهبر فرزانه انقلاب برای ارتقای سطح کارآمدی دستگاه‌ها افزود: اعتلای فعالیت‌های دستگاه‌های حاکمیتی در کشور نیازمند توجه به اصول و مبانی ارزشی نظام اسلامی است.

کریمی فیروزجایی خاطر نشان کرد: انگاره‌های مبتنی بر عقلانیت و مصلحت کنونی و آینده انقلاب حرکت در مسیر آرمانهای تابناک امام راحل و رهبری است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران در خانه ملت گفت: کج روی و بیراهه رفتن برخی از دستگاه‌ها و مسئولان نباید تغییر مسیر انقلاب تلقی شود.

این مسئول پارلمانی رهبر معظم انقلاب را مشعل فروزان و شاقول مهندسی حرکت انقلاب دانست وافزود: تمامی مسئولان دستگاه‌ها در کشور برای طی طریق باید به فرامین راهگشای رهبر معظم انقلاب توجه و آنها را عملیاتی کنند.

کریمی فیروزجایی با تاکید بر ضرورت پایبندی همه مسئولان به قانون اساسی و قوانین موضوعه کشور افزود: اجرای سلیقه‌ای برخی از قوانین بر مبنای مصالح سیاسی و حزبی آسیب زا است.

نماینده مردم بابل با اشاره به اهمیت آسیب شناسی مشکلات حوزه فرهنگ و اقتصاد بعنوان ابر چالش فعلی کشور خاطر نشان کرد: دولت باید در حوزه فرهنگ و اقتصاد متناسب با ابعاد چالش‌های این حوزه برنامه عملیاتی تدوین کند.

عضو هیأت رئیسه مجلس یازدهم با تاکید بر نقش ممتاز خانه ملت در رفع چالش‌های عمده کشور افزود: همگرایی مجلس و دولت در تبیین و چاره جویی حل مشکلات ضرورت اساسی است.

کریمی فیروزجایی با انتقاد از چند پارگی سیاست‌های اجرایی در حوزه‌های پرچالش ملی افزود: حل ابر چالش‌های ملی با رویکرد پدافندی و حل المسایلی عزم انقلابی و مدیریت جهادی را طلب می‌کند.

نماینده مردم بابل تصریح کرد: کشور برای عبور موفق از بحران‌های فزآینده نیازمند تحرک مدیریتی و انگیزه‌های معنوی در عرصه عزم و اقدام است.