آقا تهرانی؛ متاسفانه دولت حالت خمودگی پیدا کرده است
آقا تهرانی؛ متاسفانه دولت حالت خمودگی پیدا کرده است
سکان نیوز؛ نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متاسفانه دولت حالت خمودگی پیدا کرده است و این موضوع مردم را ناامید کرده است.

به گزارش سکان نیوز؛ مرتضی آقاتهرانی ، با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مناسبت آغاز دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس یازدهم باید نسبت به شناخت موقعیت و وضعیت فعلی کشور واقف باشد، در حال حاضر فشارهای بیرونی به کشور بسیار زیاد است و متاسفانه در برخی موارد بی تدبیری و ضعف تدبیر مدیران اجرایی شرایط را سخت‌تر کرده است. از سوی دیگر شیوع ویروس کرونا بسیاری از مشاغل را تحت تاثیر قرار داده است.

منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اخلال در تولیدات داخلی کشور، تصریح کرد: بسیاری از تولیدات کوچک و ضعیف متاثر از شرایط کنونی متوقف شده‌اند. مقام معظم رهبری با توجه به همین مسائل سال 1399 را سال «جهش تولید» نامگذاری کردند. بنابراین مجلس یازدهم باید موضوع اقتصاد را در اولویت قرار دهد و همه جوانب آن را در نظر بگیرد.

وی افزود: با توجه به تعیین تکلیف انتخابات هیات رئیسه مجلس، منتخبان با وحدت و همدلی مسائل را پیش خواهند برد. ما قطعا مجلس انقلابی خواهیم داشت به ویژه با توجه به حضور بیش از پنجاه نماینده جوان می‌توان امیدوار بود که امورات به درستی و با سرعت انجام شود.

آقا تهرانی با بیان اینکه مجلس از هفته فعال و پرشور در صحنه حاضر خواهد شد، گفت: امیدواریم مجلس فعال، دولت را نیز پویا و فعال کند. متاسفانه دولت حالت خمودگی پیدا کرده است و این موضوع مردم را ناامید کرده است. مردم باید بدانند که منتخبانشان فعال با وحدت و همدلی مسائل و مشکلات اقتصادی را حل و فصل خواهند کرد.

این منتخب مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: مقام معظم رهبری در پیام خود تاکید داشتند که نمایندگان نباید بر سر جایگاه دعوا کنند از این رو منتخبان مردم در مجلس عزم خود را جزم کردند تا خدمات شایانی به مردم ارایه شود.

وی معتقد است: منتخبان ملت قطعا معصوم نیست و امکان بروز اشتباه وجود دارد اما در تلاشیم تا اشتباهات را به کمترین میزان کاهش دهیم تا مردم آسیب نبینند./