آغاز به کار دفاتر و شرکت‌های سیاحتی و جهانگردی در استان مازندران
آغاز به کار دفاتر و شرکت‌های سیاحتی و جهانگردی در استان مازندران
سکان نیوز:مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از آغاز به کار دفاتر و شرکت‌های سیاحتی و جهانگردی در این استان خبر داد.

به گزارش سکان نیوز/سیف الله فرزانه، با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی ستاد ملی کرونا تمامی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی سراسر استان مازندران می توانند با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی فعالیت کنند.

وی با اشاره به فعالیت ۲۲۸ دفتر و شرکت سیاحتی و جهانگردی در استان تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون مجوز فعالیت دو دفتر در ساری و چالوس صادر شده و در زمینه تورهای ورودی به استان فعالیت خواهند کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی فرهنگی مازندران از لغو مجوز سه دفتر در شهرستان‌های ساری نوشهر و چالوس خبر داد و افزود: دفاتر و شرکت های سیاحتی و جهانگردی از جمله تاسیسات گردشگری هستند که کیفیت و کمیت ارایه خدمات آن، تحت نظارت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قرار دارد.

فرزانه با اشاره به نقش مهم فعالیت شرکت‌های سیاحتی و جهانگردی در ارایه خدمات حرفه‌ای گردشگری خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی درست این بخش از تاسیسات گردشگری در ساماندهی و اجرای سفرهای دسته جمعی در قالب تور، شاهد ارتقای سطح خدمات به گردشگران، سلامت آنان و از همه مهمتر کاهش هزینه سفر خواهیم بود.

وی با تاکید به این مطلب که تمامی تاسیسات گردشگری استان از این پس براساس دستورالعمل های ستاد ملی کرونا فعال بوده و به گردشگران خدمات ارایه می کنند، اظهار کرد: گردشگران می‌توانند در صورت شکایات از نحوه ارایه خدمات تاسیسات گردشگری، موارد را به شماره 09629 و 33367098 011 ارسال کنند.

  • نویسنده : 1161