مشترکان با نصب اپلیکیشن برق من بر روی تلفن های همراه  درخواست های خود را ثبت کنند
مشترکان با نصب اپلیکیشن برق من بر روی تلفن های همراه  درخواست های خود را ثبت کنند
سکان نیوز؛ مدير عامل شركت توزيع نيروي برق استان مركزي گفت: اپليكيشن غيرحضوري برق من جهت ثبت درخواست های مشترکین برای خدمات غيرحضوري از اول آذر در استان راه اندازی شد.

محمد اله داد بیان داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت فاصله گذاری اجتماعی و کاهش تردد شهروندان کلیه خدمات شرکت از طریق این اپلیکیشن قابل دریافت است. سامانه “برق من” با هدف ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان شرکت برق در استان مرکزی راه اندازی شد.
وی افزود: مشترکان می توانند با نصب اپلیکیشن برق من بر روی تلفن های همراه خود بدون مراجعه به ادارات برق درخواست های خود را ثبت و پیگیری کنند.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، گفت: کلیه خدمات اولیه و پس از فروش، درخواست انشعاب های خانگی، شهری، روستایی و انشعاب های تجاری و سایر انشعابات و خدمات صورتحساب و خدمات پس از فروش شامل تغییرنام، جابجایی و پرداخت از طریق سامانه های مختلفاز جمله ۱۵۲۱ ، ۱۲۱ و اپلیکیشن برق من در این سامانه قابل دسترسی و پیگیری است.
او با بیان اینکه کلیه ارائه خدمات مربوط یه مشترکین از طریق این سامانه امکان پذیر است از مردم خواست به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و راحتی خود به شرکت توزیع برق مراجعه نکنند و خدمات حوزه برق را از طریق نصب این اپلیکیشن پیگیری و دریافت کنند.