ارایه خدمات غیرحضوری توزیع برق فارس به شهروندان با تشدید بیماری کرونا
ارایه خدمات غیرحضوری توزیع برق فارس به شهروندان با تشدید بیماری کرونا
سکان نیوز:رييس كميته سلامت اداري و صيانت از حقوق مردم شركت توزيع نيروي برق استان فارس گفت: از زمان شيوع ويروس كرونا اين ، شركت تلاش كرد با تقويت ساز و كار الكترونيكي فرآيندها در جهت ارايه خدمات غيرحضوري به شهروندان گام هاي اساسي بردارد.

به گزارش سکان نیوز/رییس کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا ، شرکت تلاش کرد تا با تقویت ساز و کار الکترونیکی فرآیندها در جهت ارایه خدمات غیرحضوری به شهروندان گامهای اساسی بردارد.
ابراهیم ریحانی با بیان اینکه الکترونیکی کردن خدمات و فرایندهای این شرکت نقش مهمی در کاهش هزینه ها، صرفه جویی در وقت و انرژی، کاهش ترددها و حفظ سلامت شهروندان و کارکنان ایفا کرده است، ادامه داد: شرکت توزیع برق فارس، در سال های اخیر به خصوص در ایام شیوع ویروس کرونا درزمینه گسترش ارایه خدمات الکترونیک اقدامات خوبی انجام داده که هم اکنون ۸۲ خدمت از سوی این شرکت به صورت الکترونیکی به تمامی مشترکین ارائه می گردد. ریحانی، با اثربخش خواندن ارائه خدمات غیرحضوری در جهت رفاه حال مردم و پیشگیری از ابتلای شهروندان به ویروس کرونا به واسطه کاهش ترددهای غیرضروری تصریح کرد: از آنجا که این شرکت به عنوان شرکت پیشرو در احصاء و پیاده سازی ۸۲ خدمت الکترونیکی مورد نیاز صنعت برق (۵۴ خدمت در حوزه غیر مشترکان و ۲۸ خدمت در حوزه مشترکان) مطرح شده است، نرم افزاری منطبق با سیاست های شرکت توانیر و استانداردهای خدمات الکترونیکی و میزخدمت مصوب دولت تهیه گردیده و درحال حاضر ۸۲ خدمت از طریق میز خدمت الکترونیکی موجود در وب سایت شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به آدرس www.farsedc.ir قابل ارایه به مردم شریف استان درحوزه فعالیت این شرکت می باشد. این مقام مسوول در ادامه سخنان خود از راه اندازی و استقرار میز خدمت در مدیریت های توزیع نیروی برق شهرستان های تابعه این شرکت خبر داد و بیان داشت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و صیانت از حقوق شهروندان علاوه بر میز خدمت الکترونیکی، میز خدمت حضوری نیز جهت راهنمایی و انجام امور اداری مراجعانی که ناگزیر به صورت حضوری مراجعه می نمایند، در ورودی ساختمان اداری مدیریت های توزیع نیروی برق شهرستان های تابعه این شرکت برپا گردیده است تا مشترکان و متقاضیان برای انجام امور مربوطه از این طریق اقدام نمایند و طرح فاصله گذاری اجتماعی نیز به درستی رعایت شود.
رییس کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم شرکت توزیع نیروی برق استان فارس افزود: درمیز خدمت حضوری علاوه بر آموزش های میز خدمت الکترونیک، اطلاعات و راهنمایی لازم به مراجعین در ارتباط با امور مربوطه توضیح داده شده و تمام امور مربوط به درخواست های مشترکان و متقاضیان در نهایت سرعت و دقت انجام می پذیرد.
وی ابراز امیدواری کرد با رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی، بتوانیم از شیوع بیماری کرونا جلوگیری به عمل آورده و دست اندرکاران صنعت برق را در ارایه هر چه بهتر و گسترده تر خدمات به مشترکان استان یاری رسانیم.